“Wow”

Divan
Vurdert som nr. 2 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 28. august 2021

En utrolig god opplevelse. Behagelig vertskap, deilig mat og flotte lokaler. Jeg blir like imponert ved hvert besøk, det er nok årsaken til at vi stadig kommer tilbake!

Takk, 290kamyara

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Divan er en fest for øyne og gane. Nam nam! Massevis av digg meze, rause porsjoner og stilig interiør. Hyggelige kelnere, men de hadde ALT for mye å gjøre da vi var der. Litt stive priser. Kan varmt anbefales

Takk, HCMy
Anmeldt 22. august 2021

Fantastisk god mat og kultur opplevelse! Hvis du liker spennende og smaksrik mat så er dette stedet for deg. Flott service og hyggelig ansatte. En fantastisk restaurant jeg definitivt ville besøkt igjen!

Takk, lillemilies
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, flott service med oppmerksomt personal. Flotte lokaler med fine møbler og interiør. Anbefaler å gå for pakkene de har, på den måten får man smakt på masse forskjellige retter :)

1  Takk, jgimse
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette er ikke topp restauranten i Fredrikstad selv om den nå ligger øverst. Maten var ok. Med forrett og hovedrett var alt over på 45 min. Valgte anbefalt hovedrett, den var middels god.

1  Takk, monikao493

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!