“Fantastisk”

Divan
Vurdert som nr. 2 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng som spiste på divan, forrige lørdag og alle var utrolig fornøyde! Det var utrolig god mat og kjempe god servering. Anbefales på det varmeste og vi kommer selvfølgelig tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, ismail d

Anmeldt 10. september 2021

Vi gledet oss som unger på juleaftenen fordi det var så spennende og god mat. Vi bestilte en 3-retters for 2 personer, og da var det mye variasjon i hva de serverte oss - vi gledet alltid oss til neste måltid.
Vi likte maten så godt at vi takket kokken.

Takk, Kanonym
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Ønsker du en fantastisk matopplevelse er dette stedet du går til. Vi har forsøkt flere restauranter i Fredrikstad og det er ingen som kan matche dette stedet. Divan har de mest smaksrike og delikate retter både til kjøttspisere og vegetarianere. Atmosfæren er nydelig og servicen top noch. Terningkast seks.

Dato for besøk: september 2021
Takk, VEBE77
Anmeldt 28. august 2021

En utrolig god opplevelse. Behagelig vertskap, deilig mat og flotte lokaler. Jeg blir like imponert ved hvert besøk, det er nok årsaken til at vi stadig kommer tilbake!

Takk, 290kamyara
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Divan er en fest for øyne og gane. Nam nam! Massevis av digg meze, rause porsjoner og stilig interiør. Hyggelige kelnere, men de hadde ALT for mye å gjøre da vi var der. Litt stive priser. Kan varmt anbefales

Takk, HCMy

Reisende som så på Divan, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Divan? Del dine erfaringer!