Sommerkino

Det er en fornøyelse å gå på kino i Fredrikstad. Bra lyd og bilde, anstendig mengde reklame. Nok... les mer

Anmeldt 21. juli 2019
HCMy
Lillestrøm, Norge
Fredrikstad kino

Anmeldt 24. juni 2018
perk280
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Koselig kino, grei kiosk og fine lokaler. En sterk tre stjerner. Mangler highend på kinosaler. Og litt dødt i lokalene, kiosk også midt på, men kan fort bikke opp med små endringer

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Mortenaa73
Anmeldt 24. juli 2018

Her har jeg vært en del ganger, ofte alene, men også sammen med en venninne og en gang sammen med naboen. Jeg har sett Harald Zwart sin "Den 12. mann". Poppe sin "Kongens Nei". Jeg har også sett "Lincoln" sammen med en venninne. Inngangspartiet er handicapvennlig. Billetten betales i kiosken, cash eller med kort. God service. Toaletter i inngangspartiet. En lounch med sittegrupper. Moderne og fint. Det går trapper ned til kinosalen. Jeg er usikker på om det er heiser tilgjengelig for handicappede. Gode seter og mange plasser. Stor skjerm og god lyd, slik at man nesten føler seg som en del av filmen. Det er smart å ta bussen til byen, og hjem igjen, for da slipper man kanskje parkeringsbot. Jeg ser at enkelte anmeldere har hatt dårlige erfaringer med parkering. Det er stor parkeringsplass i Apenesfjellet, 500 meter unna, men husk å beregne god nok tid til å stå parkert.
Kinoen ligger vis a vis Rådhuset og blå grotte.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Edel H
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Denne kinoen er meget fin, både når du kommer inn på kinoen, og i kinosalene. En super opplevelse å se på film her. Alt går som planlagt med filmvisning. Hyggelig personal.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, perk280
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Flott kino, god service og gode seter. God lyd i salen. Parkeringsbot på grunn av dårlig skilting gjør at jeg drar til Moss de neste gangene vi skal på kino.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, vetleandreass2016
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Dro til fredrikstad får og se film, ble meget overrasket av så hyggelig betjening, fin sal veldig gode setter og god lyd.
Her kommer vi tilbake

Dato for opplevelse: april 2018