“Digg burger”
Anmeldelse av Chow Burgers

Chow Burgers
Vurdert som nr. 7 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Veldig gode burgere, sikkert byens beste. Kyllingsalat smakte også godt. Hyggelig betjening og lokale. Kommer gjerne tilbake.

Takk, mortenp_norway

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Rene smaker og spennende kombinasjoner. Veldig god rotfries og utvalg av øl. Litt «rå» og lun atmosfære med veldig hyggelig personale. Gå hit hvis du er sugen på en god burger!

Takk, Katten75
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Chow burger skuffer aldri. BBQ burgeren smaker himmelsk. Anbefaler søt potet chips med aioli. Verdt pengene.

1  Takk, Mariuskir
Anmeldt 16. september 2018

Jeg har spist her flere ganger over de 2 siste årene, og har vært relativt fornøyd hver gang - før nå. Denne gangen bestilte jeg Deep Blue med pommes frites, og ble litt skuffa. Pommes fritesen smakte harskt og kunne vært saltet mer. Burgeren var forsåvidt god, men blåmuggosten dominerte burgeren så mye at man ikke smakte det andre tilbehøret. Vennene mine bestilte forskjellige burgere, og sa seg enige i at det var bedre mat før.

Det skal sies at det sikkert var en travel dag, for servitørene virket rimelig stressa. Den ene servitøren tok tallerkenen til en jeg var sammen med før hun var ferdig å spise, og det tok ganske lang tid å få drikken vi bestilte servert. Synes også det kunne gått an å få ketchup gratis, og ikke å måtte betale 20 kr for et lite glass.

1  Takk, kaninhjerte
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hadde kanskje for store forventninger etter anbefalningene, men et lite «kjøttstykke» unna toppkarakter. Liker ikke «Egon-konseptet» med å må bestille i kassen og betale først. Maten kom raskt+++, første inntrykk var at burgeren (The new champ) så liten ut men mettet absolutt nok med en passe stor sideorder (loaded fries) gode smaker på alt. Hadde sett på bilder at burgerene hadde et sånt brennmerke av logo og syntes det var kult, men manglet på våre (sikkert en bagatell men jeg spiser også med øynene). Smakte også på noen andres sideorders som f.eks søt potetene som også var velsmakende. Hyggelige jenter på jobb, hadde fortjent litt tips men desverre er av den gamle skole og synes det er rart å måtte dra kortet på nytt for det og eventuellt for mer drikke. Tips: kutt ut «egon-konseptet». Absolutt verdt besøket og kommer sikkert igjen når vi besøker Fredrikstad.

Takk, 99hermanb

Reisende som så på Chow Burgers, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chow Burgers? Del dine erfaringer!