“Nydelig mat”
Anmeldelse av Chow Burgers

Chow Burgers
Vurdert som nr. 7 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Jeg spiste the marco (8) og parmesan fries. Hadde glutenfritt brød. Mange steder smaker glutenfritt brød tørt og skiller seg særdeles mye ut fra vanlige brød. Her smakte de som vanlige brød og hadde en perfekt konsistens. Burger var medium stekt og var saftig og god. Helt klart den beste burgeren jeg har spist og prisene er ikke ille. God atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, GerryDahls

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Dårlig dag før kokkan eller? Soggy burgerbrød som va kald? Gårdsdagen buns eller? Kona syns at hennes burger polo loco va våt! Æ bestillte the marco som æ alltid gjør! Men fyttigrisn kor grisat den burgeren va! Åsså smaken chiliaiolien minna mæ om en julekake. Wtf? Vært hær flere ganger å vært veldig fornøyd! Denne gangen ble det en skuffelse! Å gjør no nåka nytt på menyen! Litt kjedelig at dåkker så å si aldri finner på noen nye burgere

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sakoria
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Tidenes beste burger, i hvert fall i Fredrikstad. Prisene er også veldig overkommelige, og de serverer både milkshake for de små og øl for oss litt eldre. Har vært her mange ganger og blir virkelig aldri lei. Kjøttet er så mørt og vellaget, man finner virkelig ikke noe mer smaksrikt enn som så. Favoritten til nå har i grunn vært kyllingburgeren, da den møre fileten bare sklir gjennom tarmsystemet. Det lille ekstra er så klart chillien og de soltørkede tomatene. Men her om dagen tok jeg å spiste favoritten deep(er) blue, burger med blåmuggost, virkelig tidenes diggeste burger og smakene var så gode sammen. Venninnen tok den med trøffelaioli, virkelig en klassiker den og. Chipsen ved siden av, trenger man virkelig ikke. Burgeren er stor i seg selv, og god i seg selv. Anbefaler virkelig alle å dra hit hvis de er glad i burger.

Skulle dog ønske de hadde milkshake med alkohol, det hadde gjort susen.

1  Takk, 431minal
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Jeg var der med kjæresten en lørdag formiddag og spiste lunsj. Han bestilte cheeseburger, medium stekt, og jeg "magic mushroom", som var portobellosopp med chevre og valnøtter. Både vanlige fries og søtpotetchips smakte kjempegodt, og kom med nydelig hvitløksaioli. Deilig mat og god service. Kommer garantert tilbake med venner og familie.

Takk, solveigst
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Den beste burgeren i by’n! Syns også det er en veldig koselig restaurant. Det eneste minuset er at det er veldig lite, og ikke mulig å reservere bord om man ikke er over et visst antall mennesker.

Takk, katrinek2412

Reisende som så på Chow Burgers, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chow Burgers? Del dine erfaringer!