“Super god mat. For oss som”
Anmeldelse av Chow Burgers

Chow Burgers
Vurdert som nr. 7 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Super god mat. For oss som elsker en god hjemmelaget hamburger. Dette stedet kan varmt anbefales. Kjøttet er så godt at en burger blir nesten for lite. Det er så fint å se mennesker som gir en så god service, samt er så dedikert til sitt arbeid og fag. Kommer garanter tilbake.

Dato for besøk: september 2020
Takk, KnutT_13

Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Nydelig burger på en fredag. Service innstilt og fokus på kunde. Anbefales absolutt ettersom kvalitet vektlegges

Dato for besøk: august 2020
Takk, erikgR820VI
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske burgere rett fra kullgrillen og super service. Likte den nye menyen veldig godt. Anbefales!

Takk, emjoha
Anmeldt 31. mai 2020

God burger, bra fries.
Uteserveringen er så som så, sverger derfor til
Take away, hvilket er helt greit.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 609marianner
Anmeldt 9. februar 2020

Det var godt å spise her. Burgerne 1,7 og 9 som vi spiste ble godt likt av alle oss 3. Hyggelig med lyd fra alle kanter, slap å føle seg veldig pyntet til.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Curiosity528689

Reisende som så på Chow Burgers, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chow Burgers? Del dine erfaringer!