“Trege”
Anmeldelse av Chow Burgers

Chow Burgers
Vurdert som nr. 6 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 14. juli 2021

Hadde bord kl 18.00. Måtte spørre betjeningen om de ville ta bestillingen vår kl 18.30. Håpløst. Ikke et tegn til å bry seg om oss. Fikk maten kl 19.00. Effektiv gjeng! Hahaha. Ålreit mat. Men vil ikke anbefale noen å gå hit for å spise.

Takk, oleerikr2016

Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

De er flinke på glutenfritt! Det glutenfrie burgerbrødet er også veldig godt. Jeg ville bestille annen type fries enn vanlig fries, men da fikk jeg beskjed om at det ikke stekes i glutenfri frityr, og at det kun er vanlig fries som stekes i glutenfri frityr. Det gjør at jeg føler meg veldig trygg på at de tar glutenfritt på alvor! Anbefales ☺️

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, madelenfj
Anmeldt 7. mars 2021 via mobile enheter

For en burger! Jeg valgte Marco med cheddar og bacon. En burger som smaker himmelsk!! Glutenfritt brød og når jeg skulle velge tilbehør fikk jeg informasjon om at hvis jeg skulle ha søtpotetfries var den i samme frityr som noe som ikke var glutenfritt. Mens vanlige fries hadde egen frityr .
Veldig bra!!!

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, jeanettej661
Anmeldt 17. desember 2020

Her har vi spist flere ganger, men for tredje gang måtte vi vente nesten én time på en burger. Ingen beskjed at det var lang ventetid når vi bestilte OG betalte, og flere av gjestene hadde ventet lenger enn oss. Som regel gode burgere, men varierer. Og det eneste stedet i Fastfood City man får ordentlig burger.
Kommer til å gå dit igjen, men anbefaler daglig leder å få de ansatt til å gi beskjed FØR man betaler om ekstreme ventetider. Hadde vi ikke betalt på forhånd hadde vi gått. Fikk en gratis cola hver som plaster på såret, men det dekker ikke tapt arbeidstid desverre. Skjerpings.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, ThomasS5896
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Super god mat. For oss som elsker en god hjemmelaget hamburger. Dette stedet kan varmt anbefales. Kjøttet er så godt at en burger blir nesten for lite. Det er så fint å se mennesker som gir en så god service, samt er så dedikert til sitt arbeid og fag. Kommer garanter tilbake.

Dato for besøk: september 2020
Takk, KnutT_13

Reisende som så på Chow Burgers, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chow Burgers? Del dine erfaringer!