“Dårlig planlagt vakt”
Anmeldelse av Chow Burgers

Chow Burgers
Vurdert som nr. 6 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Tok drøyt over en time før maten kom, de hadde ikke nokk kjøtt lagret og maten våres kom 15 minutter etter hverandre. Fikk to kopper fries på 5 guttær

Takk, tobiasor

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Har alltid vært utrolig fornøyd etter å ha spist her. Dessverre ble burgerne på takeawayen i dag forvekslet (ene kartongen var merket feil) slik at jeg fikk en Blue cheese, eneste burgeren jeg ikke liker, og madamen fikk cheeseburgeren min…
Jeg ringte og gav beskjed, og de beklaget.
Dette var en kjedelig matopplevelse uansett.

Takk, Reidarsni
Anmeldt 25. juli 2021

De tre dagene vi var i Fredrikstad spiste vi to ganger på denne restauranten og var veldig fornøyd med både service og maten. Dette må være en av de beste burgerne vi har smakt. Vi anbefaler dette stedet.

Takk, Richard B
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste her i juli 2021. Det helhetlige uttrykket var dårlig service. Med tanke på at restauranten var nesten tom så var det mange ansette på jobb. De satt inne på mobilen og satt samla ved inngangen inne. Som kunde ble vi ikke tatt i mot. Vi måtte selv spørre om det bare var å ta et bord siden de aldri kom bort. Når vi satte oss ned fikk vi aldri vann. Servitøren kom med maten etter en stund, og vi fikk fortsatt ikke vann. Måtte spørre om det. Det er ganske vanlig å bli tatt i mot og bli servert vann når man setter seg ned. Maten var helt ok. Beliggenheten var sentralt, men ikke noe spesielt fin utsikt.

Takk, Fearless55451453056
Anmeldt 14. juli 2021

Hadde bord kl 18.00. Måtte spørre betjeningen om de ville ta bestillingen vår kl 18.30. Håpløst. Ikke et tegn til å bry seg om oss. Fikk maten kl 19.00. Effektiv gjeng! Hahaha. Ålreit mat. Men vil ikke anbefale noen å gå hit for å spise.

Takk, oleerikr2016

Reisende som så på Chow Burgers, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chow Burgers? Del dine erfaringer!