“Veldig god”
Anmeldelse av Chow Burgers

Chow Burgers
Vurdert som nr. 6 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4. september 2021

Bestilte først vegetar burger som ikke falt i smak (muhsroom). Men har nå bestilt alle burgerne med kjøtt som har vært himmelske hver eneste gang. Vegetar alternativet treffer virkelig for de som er vegetarianere ettersom basen er en hel sopp, noe jeg mener er genialt fra kokken. Men jeg som
Kjøtt elsker, gir de kjøttbaserte burgerne 10/10. Alt fra brødbunn til fyll er helt perfekt. Angrer alltid på at jeg ikke kjøpte 2!

Dato for besøk: september 2021
Takk, wPancho

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Take away.
Burgeren var god, kjørte på med burger nr.5. De som bestille vanlig fries var veldig fornøyde, mens de som valgte søtpotetfries ble litt skuffet. De var slappere enn de vanlige, men med aioli gikk det rett i grisen.
Alt i alt veldig fornøyd med leveringen av burger, vi gir tommel opp.

Dato for besøk: september 2021
Takk, h1135678
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Tok drøyt over en time før maten kom, de hadde ikke nokk kjøtt lagret og maten våres kom 15 minutter etter hverandre. Fikk to kopper fries på 5 guttær

Takk, tobiasor
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Har alltid vært utrolig fornøyd etter å ha spist her. Dessverre ble burgerne på takeawayen i dag forvekslet (ene kartongen var merket feil) slik at jeg fikk en Blue cheese, eneste burgeren jeg ikke liker, og madamen fikk cheeseburgeren min…
Jeg ringte og gav beskjed, og de beklaget.
Dette var en kjedelig matopplevelse uansett.

Takk, Reidarsni
Anmeldt 25. juli 2021

De tre dagene vi var i Fredrikstad spiste vi to ganger på denne restauranten og var veldig fornøyd med både service og maten. Dette må være en av de beste burgerne vi har smakt. Vi anbefaler dette stedet.

Takk, Richard B

Reisende som så på Chow Burgers, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chow Burgers? Del dine erfaringer!