SPAR USD 8
SPAR USD 8
eDreamsUSD 176
StayForLongUSD 182
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Koselig lite hotell midt i historiske Fredrikstad gamleby. Rommet var lite, men rent og trivelig. Veldig hyggelig og serviceminded vertskap som gav det lille ekstra. Kommer gjerne tilbake hit ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, OleH475
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 2 personer som dro til Fredrikstad for å slappe av i ro og fred et par dager. Booket inn på Gamlebyen Hotell og det angret vi ikke på. Allerede på togturen ble vi ringt opp og forklart veien til hotellet. Veldig hyggelig ansatte som hele tiden ytet ypperlig service . Ikke opplevd maken noe annet sted. Litt lytt til resepsjonen men det gjorde ingenting fordi det bare var koselig at det var liv fra disse hyggelige menneskene. Frokosten på gjestgiveriet var helt ypperlig men nydelig rolig musikk i bakgrunnen. Veldig god seng og superkoselig rom. Rent og pent. Kan virkelig anbefales og vi kommer veldig gjerne tilbake. Et opphold man garantert kommer til å huske.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, fredagen
Gamlebyenhotell, Eier på Gamlebyen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2020

Hei.
Tusen takk for utrolig hyggelig anmeldelse. Jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss gode tilbakemeldinger. Så hyggelig at dere også valgte å ta toget. Gamlebyen og Fredrikstad er bare en liten togtur unna, liten gåtur ned til fergeleiet og gratis ferge over til gamlebyen som kun tar 2 minutter. Jeg er glad for at dere ble godt tatt i mot av de ansatte og at dere opplevde god service.Jeg er også glad for at frokosten falt i smak og at dere sov godt i våre gode Jensen senger.

Håper å kunne ønske dere velkommen igjen hit til Gamlebyen og Gamlebyen Hotell Fredrikstad.

Vennlig hilsen
Marianne Hansen

Anmeldt 3. desember 2019 via mobile enheter

Da 6 medlemmer av ølklubben De Tørste Kameler fra Hønefoss skulle sykle kyststien fra Moss til Fredrikstad var Gamlebyen et naturlig endepunkt for turen og overnatting på Gamlebyen Hotell like naturlig. Et utrolig koselig lite hotell i eldgammel bebyggelse. Rommene var holdt i gammel stil. Små var de som jo rom var i gamle dager, men du verden så koselige. Og betjeningen var utrolig serviceminded.
Så skal du til Fredrikstad og overnatte, anbefales dette koselige hotellet på det sterkeste.
To minutter med bybåten så er du også over på sentrumssiden av Fredrikstad.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, johnnyo584

Hei Johnny.

Tusen takk for hyggelig anmeldese og for at dere valgte en overnatting her hos oss i Gamlebyen. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene er glad for at dere hadde et fint opphold på Gamlebyen hotell. Rommene våre er ikke de største som du skriver, men koselige og bevart i gammel stil. Vi setter stor pris på våre gjester og er glad for at dere opplevde betjeningen som serviceminded.
Vi håper å ønske dere velkommen igjen her i Gamlebyen.

Vennlig hilsen gjengen på Gamlebyen Hotell Fredrikstad

Anmeldt 27. september 2019

Gamlebyen Hotell Fredrikstad hører til De historiske hotell og spisesteder, midt i festningsbyen. Hotellet har kun 16 rom, som alle er ulikt innredet. Rommene er små, men uvanlig koselige. Bygningen er fra 1832.
Frokost serveres rundt hjørnet, i Gamlebyen gjestgiveri.Hyggelig stor sal, med god frokost.
I resepsjonen er det tre sittegrupper, eget område med selvbetjening av kaffe og te, og selvbetjening av mineralvann i kjøleskap og snacks på benken. Skriv på listen hva du har tatt, så gjøres det hele opp ved avreise! Her stoler man på folk, og etter listen å dømme, har folk vært ærlige.
Parkering på egne avsatte plasser rundt hjørnet.
Det er bare ca 4 minutters gange til gratis ferge fra Gamlebyen til Cicignon. Derfra er det gangavstand til det meste Fredrikstad kan tilby.

Romtips: Har kun erfaring fra hjørnerommet i 1. etasje. Lite støy fra utsiden kveld/natt i slutten av september
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Even J

Hei Even.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldese av Gamlebyen hotell Fredrikstad. Vi setter stor pris på informasjonen du deler slik at andre gjester også kan lese om hotellet og omgivelsene rundt. Vi er glad for at du trivdes her hos oss, at du synes rommene var koselig og at du spiste en god frokost at du opplevde at vi hadde en sentral beliggenhet i forhold til Fredrikstad sentrum. Vi er stolt av at Fredrikstad kan tilby gratis ferge til alle innbyggere og gjester som besøker byen vår.
Ønsker deg en riktig fin vår og håper vi sees igjen her i Gamlebyen.

Hilsen oss på Gamlebyen Hotell Fredrikstad

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Et bittelite og veldig sjarmerende hotell med veldig hyggelig betjening. Litt små rom og litt for myk seng, men mer enn bra nok. De har ikke eget kjøkken, men frokosten ble servert av en minst like hyggelig samarbeidspartner.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Homrul
Gamlebyenhotell, Eier på Gamlebyen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2019

Hei.
Takk for hyggelig anmeldelse. Så koselig at du likte både hotellet og betjeningen, det setter vi pris på. Alle våre rom er ulike og noen litt mindre enn andre. Sengene våre er hotellsenger fra Jensen og for noen, kan de nok oppleves som noe myke. Så hyggelig at du også hadde en fin frokost hos Gamlebyen Gjestgiveri. Ønsker deg en riktig fin høst og håper vi sees igjen.

Vennlig hilsen oss på Gamlebyen Hotell Fredrikstad