Expedia.comUSD 215
Trip.comUSD 378
eDreamsUSD 193
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Enestående hyggelig og sjarmerende sted.
Resepsjonisten (Fra Trysil) var vennligheten selv.
Serviceinnstilt og fant til og med en skjermet parkering for motorsykkelen min. Kjempefint og lite enkeltrom og god frokost. Byferge og 15 min gange til sentrum.
Stille og fredelig plass med sjarm.
Kommer garantert tilbake☺️

Reisetype: Reiste alene
Takk, Companion15928361344
Anmeldt 19. juni 2021

Anbefaler hotellet på det varmeste. Vi ble tatt i mot av en svært hyggelig dame med god lokalkunnskap om restauranter i nærheten og hvilken type mat de serverte. Da vi kom inn på hotellet var det som å komme hjem. Veldig koselig og lite rom med nydelige detaljer og veldig gjennomført eldre stil. Rommet er lite, men det gikk ikke på bekostning av verken renhold eller opplevelsen av rommet. Vi fikk en hjemmekoselig følelse. Veldig rent bad og rom. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning og anbefaler hotellet på det varmeste til alle som vil unngå "hotellfølelsen" de fleste hoteller gir.

Takk, lisbjon
Anmeldt 14. juni 2021

Koselig lite hotell i Gamlebyen. Nydelig liten uteplass hvor vi fikk servert drikke av en smilende og serviceinnstilt hotellansatt. Rommet var lite og koselig, og som å komme inn i et annet århundre. Kjempegode senger, rent og pent. Vi kommer definitivt tilbake ved en annen anledning:)

Takk, Bji1971
Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig sted med koselige lokaler. Fint rom med god plass til å spise ved et bord til to. Imøtekommende betjening. Fint å gå tur i gamlebyen. Veldig god frokost i egne lokaler. Anbefales varmt.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, annsm2014
Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Å bo i Gamlebyen er en opplevelse i seg selv, selve hotellet bidrar til at oppholdet blir perfekt! Men styr unna frokosten, restaurant Værk har riktignok en fantastisk spisesal for hotellets frokost men Værk må levere bedre service før vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, 406mortenl
Marianne Hansen, Eier på Gamlebyen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2020

Hei Morten.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse, noe jeg setter stor pris på. Så hyggelig at du hadde et fint opphold på hotellet og i Gamlebyen. Jeg beklager på det sterkeste at du opplevde dårlig service under frokosten, dette skal selvfølgelig ikke skje. I en periode nå har hotellet selv servert frokost og vi har hatt noen utfordringer grunnet sykdom. VÆRK overtar nå frokostservering for hotellet fra 2.november og vil servere en god hotellfrokost til våre gjester.
Jeg ønsker gjerne å vite når du besøkte oss og gjerne mer om din opplevelse slik at vi kan gå gjennom våre rutiner og sørge for at dette ikke skjer igjen. Vi er opptatt av at alle våre gjester skal ha en behagelig og god opplevelse her hos oss, både på hotellet og hos VÆRK.

Jeg håper du kan ta kontakt med meg på tel 40053909 eller epost: marianne@gamlebyenhotell.no.

Jeg håper også vi sees igjen her i Gamlebyen slik at du får nyte en hyggelig frokost i prestegåden hos VÆRK.

Vennlig hilsen
Marianne Hansen