“Kommer tilbake”
Anmeldelse av Choco Loco

Choco Loco
Vurdert som nr. 13 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk rundt og lette etter et sted å spise lunsj og kom over dette stedet. Vi brukte mindre enn et minutt på å bestemme oss etter å ha lest lunsj menyen. De har definitivt noen av de beste grillede sandwichene jeg har smakt og jeg kommer definitivt tilbake hit.

1  Takk, Ingerid T

Anmeldt 23. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god sandwich! Var her med min kone å svigermor! Kona er veganer, å de lagde en sandwich til ho! + i boka! Vi ble alle mætte! Fikk til og med ta med inn vår hund som lå i en bag da! Anbefaller virkelig dette stedet!

Dato for besøk: november 2019
Takk, sakoria
Anmeldt 20. desember 2019

Alt de produserer er av høy kvalitet og smaker fantastisk, her handler vi ofte! Lunsj, makroner og sjokolade er er av ypperste klasse!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 150jonase
Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Fredrikstads beste cafe. Deilige sandwicher, fantastisk konfekt og himmelske macroner. Dette er stedet for lunsj eller kaffeslaberas!

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, anettel211
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

De beste ostesmørbrød i landet og makroner av himmelsk dimensjoner. Kombinert med god service. Fantastisk sted

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Pia75

Reisende som så på Choco Loco, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Choco Loco? Del dine erfaringer!