“Sushi take away”

Geisha Sushibar take away
Vurdert som nr. 5 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Delikat sushi av god kvalitet. Rikholdig meny med maki, sushi og sashimi. De har også bra utvalg av fritterte maki rolls. Ikke et sted for en romantisk middag, men supert å ta med hjem

Takk, Bibiana L M L

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

En av de beste sushibarene i Fredrikstad.
Snabb tilberedning av take away bestillingen.
Små og store og familie-menyer.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, UlrikaO409
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Maten er bra, kvaliteten er bra i forhold til pris. Kort ventetid. Ujevne biter. Bra utvalg. Fredrikstads beste take away sushi!

2  Takk, Bugmaster77
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Smakte bare ris. Alt for lite fisk og avokado.
Endte opp med å kaste den.. Forventer mer enn dette....

Takk, 381emilien
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Maten er nydelig! Er det noe jeg skal trekke fra så er det noen ganger jeg har fått feil mat (i forhold til det jeg bestilte), men siden det også var godt, så gjør det jo egentlig ingenting:)

Takk, Martin011404

Reisende som så på Geisha Sushibar take away, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Geisha Sushibar take away? Del dine erfaringer!