“Bra sushi til hyggelige priser”

Geisha Sushibar take away
Vurdert som nr. 6 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Prøvde litt forskjellig nigiri og maki, alt var velsmakende, kanskje litt for søt ris. Enkel sushi uten for mye «jåleri» og mye mat for pengene. Raskt levert til tross for ganske mange kunder. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, permortene2014

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway til hele familien, likevel kort leveringstid. Kjenpegod sushi med både klassiske biter og mer spenstige typer. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ylvahide
Anmeldt 14. mai 2020

Vi bestilte sushi for takeaway. Vi fikk veldig god hjelp og service da vi bestilte. De tilberedte raskt og delikat og var veldig hyggelige. Sushien var kjempegod. Faktisk en av de bedre vi har spist. Vi kan absolutt anbefale denne restauranten

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, 218camillas
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Vi har handlet sushi hos Geisha noen ganger og liker spesielt de store fatene som passer til party og andre sammenkomster.
Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, arildth
Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Byens beste sushi. Hente ofte mat her på fredage eller søndage. Likegyldig hvilken dag vi velger er kvaliteten alltid i topp!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, FFFredrikstad

Reisende som så på Geisha Sushibar take away, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Geisha Sushibar take away? Del dine erfaringer!