“Bra men med en liten skuffelse”
Anmeldelse av Riviera Fusion - STENGT

Riviera Fusion
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Hadde et flott besøk med familie. De fristet med en spesial som var pepperbiff, karamellpudding og kaffe. Bestilte dette. Når servitøren hadde ryddet etter middagen hadde hun fått beskjed fra kjøkkenet at det var tomt for karamellpudding. Svært uheldig da dette burde vært kommunisert med en gang. Fikk tilbudet om å velge en kule is i stedet men det var uaktuelt for oss. Fikk dessertmenyen og valgte eplekake med krem. God den, men var ikke det vi hadde gledet oss til. Ellers god atmosfære og god mat. Strålende service fra servitøren. Kommer tilbake hit men spør først om desserten :)

Takk, Hans Erik C

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord, lørdags kveld, for å feire bursdagen min. 7 familiemedlemmer bestilte 2 rettes biffmiddag. Inkludert i dette er selve middagen, karamellpudding og kaffe.
Ikke før etter middagen, får vi beskjed om at de ikke lenger har karamellpuddingen.
Vi får beskjed om at alternativet er en iskule. Tragisk?
Jeg spør om vi får velge en annen dessert. Nei, de andre dessertene er større porsjoner, så det går ikke opp i opp.
Får vi rabatt på menyen, spør så jeg. Nei, for porsjonen som er inkludert er så liten.
Karamellpuddingen er en av hovedgrunnene til at vi kommer hit, den er veldig god.
Konklusjon?
Vi ventet i evigheter på mat og drikke.
De serverte soft flora mini pakke til bakt potet, ikke svært delikat syns jeg.
6 av gjestene fikk en minidessert, mens selve bursdagsbarnet spiste ikke dessert. Det er ikke akkurat de store valgmulighetene.
Vi kommer ikke tilbake.

Takk, JannickeWilskow
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og ikke minst service! Bestilte biff med peppersaus og karamellpudding til dessert, noe av det bedre jeg har spist på lenge.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sandra S
Anmeldt 28. juli 2018

Restaurantene ligger på rekke og rad langs Glomma i hjertet av Fredrikstad. Vi valgte Riviera Fusion fordi her var det ledig plass. Ved inngangen var menyen slått opp på veggen. Vi fattet håp om et godt måltid, og det fikk vi. Valget sto mellom asiatisk og italiensk mat. Dertil fikk vi særdeles hyggelig betjening av en sørlandsk servitør med fart i både ben og snakketøy. Hun hadde det svært travelt, men klarte allikevel oppgaven med glans.
Vi drister oss til å foreslå duker på bordene og utskifting av stoler. Dermed vil denne restauranten bli minst like full som de andre. Pluss for velholdte blomsteroppsett, men fyll kassene, så blir det enda finere.
Takk for god mat og perfekt service!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kleppah
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Maten tok for det første laang tid før den kom. Servitøren begynte å ommøblere bord for andre etter hun hadde levert maten til to av oss, mens den siste satt og ventet.

Det var lite smak på kyllingen og den var noe overstekt, fløtegratinerte potetene smakte ikke noe annet enn kokt potet.

De stekte potetene smakte rett og slett giftig, og jeg slet med å ikke spytte de ut. Fisken var overstekt, hard og tørr og sausen som hørte til smakte ingenting.

Takk gud for salt og pepper som ble satt på bordet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 550linneaj