“Lunch”
Anmeldelse av Knossos Kreta

Knossos Kreta
Vurdert som nr. 11 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Autentisk gresk restaurant, med typisk gresk mat. Knossos er en nydelig restaurant med et bredt utvalg av greske og internasjonale retter. Vi serverer Lunsj, småretter, middag og desserter. Take-away meny. Alle rettigheter.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler . Koselig betjening
.Dyr kalamari som smakte gatekjøkkenet. Ble veldig skuffet.Hun som spiste biff var fornøyd.

Takk, s_lvia2020

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Koselige lokaler og hyggelige ansatte. Rask betjening og en god lunsj. Ikke noe spesielt å sette fingeren på.

Takk, 191oleo
Anmeldt 31. mai 2020

Til tross for en stappfull restaurant bar servicen veldig bra. Fikk en raskt bord, menyer med en gang og maten og drikka kom fort. Maten var meget bra, og sammen med musikken var den med på å skape følelsen av at vi satt ved havna på en gresk øy.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 674aleksanderk
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Maten bedre enn forventet. En positiv overraskelse både mht. mat og service. Gresk meny, men mye godt. Stort sett bedre enn det jeg har spist i Hellas. Gode småretter (tapas).

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, JongH_12
Anmeldt 1. april 2020 via mobile enheter

Vi skulle feire at det var 10 år siden vi møttes første gang og dro på gresk lunchbuffet. Et herlig måltid, utrolig god mat, flott service og kjempekoselig personale. Appelsinkake og kaffe som avslutning var himmelsk. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 324perm

Reisende som så på Knossos Kreta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Knossos Kreta? Del dine erfaringer!