“En god erstatter”
Anmeldelse av Knossos Kreta

Knossos Kreta
Vurdert som nr. 9 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Autentisk gresk restaurant, med typisk gresk mat. Knossos er en nydelig restaurant med et bredt utvalg av greske og internasjonale retter. Vi serverer Lunsj, småretter, middag og desserter. Take-away meny. Alle rettigheter.
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Da det ikke ble Karpathos tur i høst heller. Norgesferie og det ble noen dager i Fredrikstad. Der endte vi på Knossos. Vi fikk gresk følelse . God mat og god service. Så vi endte på Knossos en kveld til kan anbefales

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, JorundT

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Førsteinntrykket på tripadvisor så bra ut. Restauranten ligger fint til ved kanalen. Koselig liten restaurant. Forretten var imidlertidig oppvarmet Hatting pitabrød!! Maten kom raskt Hyggelig personale. Noen av rettene var bra men mange helt gjennomsnittlig. En i følget spiste kleftiko som var god. Ellers var mezen litt kjedelig og lite smakfull.

2  Takk, karibjer
Anmeldt 16. juli 2020

Vi spiste middag. Følte oss veldig velkommen av hyggelig personal. Ingenting var umulig. Fikk gjort om forrett til hovedrett. Super!

Takk, N5381XCnicoleo
Anmeldt 15. juli 2020

Vi var en familiegjeng som spiste store både tapas og à la carte. Maten fremsto uinspirert. Med det mener jeg greske kjøttboller uten krydder, frossenpitabrød fra Hatting (med riller der du skal skjære) og generelt lite særpreg på det som ble servert. De kryddersterke pølsene og Saganaki var godt, men dette er jo også ting som restauranten ikke lager selv. Overpriset i forhold til kvalitet.

2  Takk, Olle N
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler . Koselig betjening
.Dyr kalamari som smakte gatekjøkkenet. Ble veldig skuffet.Hun som spiste biff var fornøyd.

Takk, s_lvia2020

Reisende som så på Knossos Kreta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Knossos Kreta? Del dine erfaringer!