“Middels opplevelse..”
Anmeldelse av Knossos Kreta

Knossos Kreta
Vurdert som nr. 9 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Autentisk gresk restaurant, med typisk gresk mat. Knossos er en nydelig restaurant med et bredt utvalg av greske og internasjonale retter. Vi serverer Lunsj, småretter, middag og desserter. Take-away meny. Alle rettigheter.
Anmeldt 21. juli 2021

Vi hadde store forventninger om at vi skulle få autentisk gresk mat og god service. Besøket startet med en opplevelse av at personellet var kranglete og delvis frekke. Veldig opptatt av å få flest mulig kunder inn døra uten å følge opp bordene spesielt bra. Maten var grei, ingen stor opplevelse. Det er bedre alternativer av restauranter å velge mellom i Fredrikstad.

Takk, Eirin_223

Anmeldt 27. juni 2021

Veldig god service med rask servering. Meget god mat med utmerket smak. Fin beliggenhet ut mot elven.

Takk, 492terjeg
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Meget god mat og service. Ingen gourmet-restaurant, men god, autentisk gresk mat. Pitabrødene pg tzatzikien var helt nydelige.

Anbefaler souvlakien spesielt. Mørt, saftig kjøtt med en sprø stekeskorpe.

1  Takk, verdsvandraren
Anmeldt 29. november 2020

Jeg har spist her forholdvis ofte dette året og aldri blitt skuffet. Jevnt over bra til veldig bra, og ikke minst hyggelig og kunnskapsrik betjening. Men nå siste lørdag i november så valgte jeg Dåhjort og det gikk helt utenpå det meste jeg har spist på lang, lang tid. Fantastisk.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, remof385
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Spiste en sen bursdagsmiddag for meg med familien en søndags ettermiddag. Jeg bestilte lammekoteletter. Det er virkelig det møreste kjøttet jeg har spist. Smaken, alt var sammensatt på en veldig god måte. Store porsjoner til en god pris. Drinkene og desserten var også veldig god. Anbefaler stedet på det varmeste!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 760minat

Reisende som så på Knossos Kreta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Knossos Kreta? Del dine erfaringer!