Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Årets solferie gikk til Podgora Kroatia. Stedet har flott strand, hvor du enkelt leier solsenger og parasoll om du ønsker det. Medora Auri ligger på stranden, med masse ulike restauranter like i nærheten. Hotellet er moderne. Du går inn i 10. etasje, hvor resepsjonen ligger og tar heisen ned til de fleste rommene. Rommene er rene og greie. Ekstrasengen er i hardeste laget for datter på 14...
Hotellets frokost er flott, med masse frukt, pålegg av alle slag samt mye ulik brødmat. Ulike omeletter, eggerøre og stekte kjøttprodukter var det også. Det har også vært muligheter for sjampanjefrokost minst to av dagene vi har vært her, for de som ønsker det.

Alt i alt et bra sted å være!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, enrasor
antonijacoran, General Manager på Medora Auri Family Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2017

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding om ditt opphold på Medora Auri-hotellet. Hotellet er under stadig utvikling så vi tar imot alle tilbakemeldinger med stor takk. Det er med stor glede jeg leser at både frokosten og renslighet av rommene våre var bra! Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 4. juli 2017

Hadde hørt mye fint om Kroatia og ble ikke skuffet. Hotellet var rent og pent med hyggelige ansatte. Frokosten var bra med godt utvalg. Egen barnemeny var det også. Rommene var kjempefine og skuffet ikke. Gode restauranter i nær beliggenhet. Alt i alt kan dette sterkt anbefales.

Romtips: Kan anbefale leilighetene ved siden av hotellet.
Takk, Glenn B
antonijacoran, General Manager på Medora Auri Family Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding om ditt opphold på Medora Auri Hotel. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med våre rom, frokost og ikke minst vår tjeneste. Vi håper vi kan ha gleden av å ønske deg velkommen i nær fremtid.

Vennlig hilsen,
Hotel Manger

Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Det var et fint hotell og et fint lite sted, En del gode restauranter og isen var himmelsk og et stort høydepunkt for både barn og voksne:) på hotellet var frokosten veldig bra, det var også fine basseng og stranden var bra.

Takk, LinnS322
antonijacoran, General Manager på Medora Auri Family Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2017

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med ditt opphold på Medora Auri hotel. Det gleder meg å lese at dine ønsker ble imøtekommet og oppholdet var vellykket. Våre gjester betyr mye for oss, og det er viktig at alle føler seg velkommen og tatt godt vare på.

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Dette er et stort hotell i forhold til de andre i Podgora. De har meget god frokostbuffet med det meste man trenger. Hotellet kan ikke sammenlignes med de andre små og intime hotellene i Podgora, og blir derfor en liten liga for seg selv. Fint badebasseng og treningsrom.

Takk, Simen J

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Stille og rolig sted. Fint for både voksne og barn. Basseng for både voksne og barn. Alltid ledige solstoler. Mange restauranter å velge mellom langs strand promenaden. God mat og billig. Podgora er ikke for de som ønsker å gå ut å feste. Stille og rolig sted. Rent og pent. Rommene er bra. 1,5 time å kjøre med buss fra flyplassen split. Absolutt å anbefale.

Takk, Lisbeth P