Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med vårt 7 døgn lange opphold på Medora Auri. Det er et svært modernisert hotell, med det meste man kan ønske seg av fasiliteter. Har blant annet to oppvarmet utendørs basseng og treningsrom. Gratis solsenger ved bassenget, og på stranden som er 15 m fra hotellet er det solsenger til leie for 50 KUNA per seng (inkl. i prisen var en drink). Frokostbuffet skuffet ikke med sitt store utvalg av frukt, pålegg og glutenfrie hjørne. Middagsbuffet derimot falt ikke i smak hos oss. Det er også mulighet for parkering mot en avgift på hotellets område. Anbefaler å ha tilgjengelig bil, da Podgora er en liten by som ikke har de beste resturantene. Ellers var personalet upåklagelig behjelpesomme og hyggelige Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, linehe
Anmeldt 14. oktober 2018

Her vil du ikke savne noen ting. Fantastiske svømmebasseng, rene og ryddig uteområder. Kort vei til stranda, kun 15 meter. Mega stor frokost buffer, med alt barn og voksene kan ønske seg. Rommene er store og renholdet er upåklagelig. Internett på rommet fungerte meget bra. Konklusjon, hotellet kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, larsen480
Anmeldt 14. april 2018

Hotellet ligger direkte ved stranden med kort strandpromenade til tettstedet Podgora. Det er bussforbindelse til Makarska. Rommene er romslige med store balkonger, og med panoramautsikt mot øyene Hvar og Brac. Rommet er nyoppusset og har gode senger og ellers alt nødvendig, blant annnet meget god wi-fi dekning. Den store spisesalen serverer alt en kan ønske seg til frokost, og en meget rikholdig buffet til middag. Det er både spa- og aktivitetsavdeling på hotellet, uten at vi benyttet noen av dem. Vi har bare godt å si om betjeningen. Anbefales på det beste!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Svein Erik B
antonijacoran, General Manager på Medora Auri Family Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2018

Kjære gjest,

Jeg setter pris på din fine og detaljert gjennomgang om Podgora, buss til Makarska, og vårt hotell. Dette gir god informasjon til våre fremtidige gjester fra en personlig opplevelse. Vi håper virkelig å gi den beste servicen til våre gjester, og du har inspirert oss til å fortsette å gi alt vårt. Takk, og vi håper å se deg igjen!
På vegne av våre ansatte, motta vennlig hilsen

Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Hotellet ble totalrenovert i 2016, og fremstår som helt nytt. Store rom med flott havsutsikt, og et stort deilig bassengområde. Stranden ligger rett utenfor nedre inngang, hvor også strandpromenaden strekker seg i begge retninger. Både frokost og middag holdt høy kvalitet.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Jorn1966

Kjære gjest,

Tusen takk for dine gode anmeldelser og gode kommentarer. Dine kommentarer inspirerer oss til å fortsette å yte den beste servicen til våre gjester.
Jeg er glad for at du hadde et hyggelig opphold på hotellet, og vi håper å ønske deg velkommen igjen!
På vegne av alle våre ansatte, med vennlig hilsen

Anmeldt 23. mars 2018

Flott hotell med fin beliggenhet.Fine rom, gangsavtand til sentrum og fin badestrand.God mat, hyggelig betjening, rent og pent.Wellness avdeling. Minuset var at det ikke var innendørs badebasseng,og på denne årstiden var det for kaldt å bade.(med WorldVisitor)

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, torilb2014
antonijacoran, General Manager på Medora Auri Family Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2018

Kjære Gjest,

Så kjekt at dere likte dere godt hos oss, og tusen takk for deres fine tilbakemelding.
Det er alltid gledelig å lese hyggelige kommentarer som angår mine supre kollegaer, jeg skal sørge for at de også får lese deres tilbakemelding.

Vennlig hilsen