Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Vruja Restaurant

Vruja Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Podgora
Restaurantdetaljer
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Vi startet med prosciutto og oliven til forrett og spiste blåskjell og kalkul til hovedrett. Maten var veldig god og betjeningen veldig hyggelig. Anbefales!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 728cathrineb
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldelser (262)
Vurdering fra reisende
Type reisende
Tidsperiode
Språk
  • Flere språk

1620 av 262 anmeldelser

Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Her likte vi oss. Maten var bra og fint presentert, kelnerne veldig hjelpsomme og opptatt av at ting skulle fungere. Spiste skinke og sardiner til forretter, og risotto med safran og sjømat + biff til hovedrett. Godt og rikt på smaker alt sammen.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, bylineh
Anmeldt 20. juni 2017

Dette stedet besøkte vi flere ganger i løpet av en ukes ferie. Både kjøtt og fiskeretter ble testet og smakte godt. Servicen var upåklagelig. Vi satt både ute på brygga, hvor vi kunne nyte solnedgangen mens vi spiste og inne i restauranten,

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Enmth
Anmeldt 13. mai 2017

God mat, flott presentert og hyggelig betjening. En svært positiv overraskelse på et tilfeldig drop in.

Dato for besøk: mai 2017
    • Verdi
    • Service
    • Mat
1  Takk, Bjarte H
Anmeldt 27. august 2016 via mobile enheter

Ren og fin restaurant med mye godt på menyen. Koselige servitører og stemningen var god hele kvelden. Man får sitte i fred mens man spiser.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Kathrinwii

Reisende som så på Vruja Restaurant, så også på

Tucepi, Split-Dalmatia County

Har du vært i Vruja Restaurant? Del dine erfaringer!

Skriv en anmeldelse Legg til bilder

Eiere: Hva er din side av saken?

Eier eller administrerer du dette stedet? Gjør krav på oppføringen din gratis for å svare på anmeldelser, oppdatere profilen din og mye mer.

Gjør krav på oppføringen din
Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.