“Ypperlig resturant som fortjener minst et besøk!”
Anmeldelse av Vruja Restaurant

Vruja Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Podgora
Anmeldt 31. august 2019

Vi har i løpet av ferien spist på denne koselige restauranten som yter førsteklasses service, har vennlige servitører og mat i høy klasse. Både sjømat og kjøtt av forskjellige slag smaker meget godt og kan anbefales !

Takk, Anita-Geir

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og service
Dette er en plass vi vil fortsette å komme tilbake til. Fiskerettene er nydelige

Takk, Lyngbakken26
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Har vært her årlig de siste 10 årene.Standaren på maten holder er bra og betjeningen gjør en flott jobb.

Takk, lise5028
Anmeldt 23. august 2019

En superhyggelig restaurant beliggende i vannkanten langs promenaden. Menyen er full av varierte retter med både kjøtt, fisk/sjømat, supper og spesialiteter- alt smaker fortreffelig! Verten og hans medarbeidere er hyggelige, flinke og oppmerksomme- man får alltid noe ekstra på huset ❤ De setter seg gjerne ned og prater litt med oss også Vi er superfornøyde hver gang vi går derfra Fem stjerner er vel fortjent!

Takk, Carina H
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Dette var virkelig skuffende. Mulig forventningene var høye etter og ha lest på TA, men dette var vår dårligste matopplevelse i Podgora. Middelmådig mat og treg service. Måtte minne kelnerne på vår tilstedeværelse to ganger. Håper bare det var en dårlig dag - det vet vi ikke da vi ikke ga dem en ny sjanse.

2  Takk, hege001

Reisende som så på Vruja Restaurant, så også på

Tucepi, Split-Dalmatia County
Podgora, Split-Dalmatia County

Har du vært i Vruja Restaurant? Del dine erfaringer!