“Verdt et besøk ”

Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Cala'n Bosch
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten et par ganger og kan anbefale at man tar turen dit. God kvalitet på det meste, solid meny, og barnevennlig. Litt upersonlig, men ikke noe å klage på.

Takk, Rolf S

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Innser når jeg ser de andre anmeldelsene at vi burde spist pizza. Vi bestilte tapas. Den var rett og slett grusom. Kan man ikke lage tapas så ikke ha den på menyen!!! Selv oliven var dårlig på smak. Pluss for god service, spesielt ovenfor ungene. De var veldig fornøyde med å få gave med maten.

Takk, Reisemamma81
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig personale, fin og ren restaurant og toalettet, hyggelige priser.
Anbefales både til par, familie og venner.

Takk, Silje F
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Har hadde de en veldig god glutenfri pizza! Trivelig betjening, god beliggenhet. Anbefales å ta en tur hit!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ann W
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Koseligere havn enn Cala'n Bosch på Menorca skal en lete lenge etter. En oase av bryggerestauranter med mulighet for underholdning, eller en dans, for den som vil det.

Den italienske restauranten Piccola valgte vi siden de reklamerte med pizza stekt i vedovn.

Atmosfæren var hyggelig, og vi fikk rask et bord, selv om det var ganske fullt.

Vi bestilte hver vår pizza og øl. Jeg tok pizzaen som hadde samme navn som restauranten, og den hadde to chili i menyen, altså ganske spicy.

Maten kom raskt, og den iskalde halvliteren var perfekt match. Pizzaene var helt ok.

Vi avrundet med en kaffe Americano, og til regninga kom en søt likør.

Piccola har fri Wi-Fi.

Dato for besøk: september 2017
Takk, solbrillesmil

Reisende som så på Restaurant Pizzeria Piccola, så også på

Cala'n Bosch, Menorca

Har du vært i Restaurant Pizzeria Piccola? Del dine erfaringer!