“Fantastisk service og mat”
Anmeldelse av Summertime Restaurant

Summertime Restaurant
Vurdert som nr. 31 av 130 Restauranter i Kamari
Kjøkken: Grill, Gresk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk å være tilbake hos mine venner på summertime . Alltid like Fantastisk mat og service min favoritt her i Kamari

Takk, 741otton

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant med hyggelig personale og god mat! Bra kvalitet og topp service! Fersk fisk og sjømat, herlige meze og god vin!

Takk, Theresedyrli
Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Har vært på Summertime og spist flere år nå. Topp service med god mat. Blir alltid tatt godt vare på av servitørene. Vi takker igjen for et flott opphold. Gratulerer med 50 års dagen i dag 26. George.
Til lykke og tusen takk for oss for denne gang.
Hilsen Kristin og Knut, Else og Morten

Dato for besøk: september 2019
Takk, 303knuto
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Bra beliggende, midt på promenaden. Flott sted for lunch eller middag. Barbequeretter eller fisk fra kullgrill, tilberedes og serveres av entusiastisk betjening.
Topp service.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kamari_10
Anmeldt 23. juli 2019

Topp plass og ypperlig servicehyggelig betjening som gjør sitt ypperste for sine gjester. Trivelig strandgutt som server badegjestene. Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anne W

Reisende som så på Summertime Restaurant, så også på

Har du vært i Summertime Restaurant? Del dine erfaringer!