TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 14. juni 2019

de fleste rom er nå nyoppusset, med fantastiske gode senger og bad
god frokost med stort utvalg
hyggelig og smilende betjening
3 avdelinger med 3 store bassenger, + 1 barnebasseng
bra renhold på hele hotellet

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Otto N
Anmeldt 25. mai 2019

Vi hadde bestilt et standard rom med kjøkken. Skuffende å bli tildelt dårlig utstyrt rom på andre siden av gaten med bilutleie og støyende stiming kl. 07.00. Bildet på nettsiden viser kun hovedanlegget og det er det folk kjøper. Dårlig info. Ved innsjekk opplyste de at vi kunne oppgradere senere, men det var ikke mulig, selv om vi ønsket å betale for det og vi så at de hadde ledig kapasitet. Vi ble tildelt et dårligere rom/studio uten kjøkken, over baren og restauranten, uten sol og enda mere støy. Vi var høflige, men ble ikke ved utsjekk ønsket velkommen tilbake. Damen i resepsjonen var aldri hyggelig mot oss. Rengjøringen og frokosten var helt grei. Boblebadet virker fremdeles ikke i april 2019. Flytrafikken var veldig forstyrrende.

Romtips: Suiter har større solfylte balkonger, ligger i 2-3 etg.
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Feriemood
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Var veldig heldige med hotellrommet, lyst og lett og veldig fin beliggenhet. Var veldig fornøyd med renholdet av rommet, men savner at resepsjonisten kunne være mer oppmerksomme på gjestene og ikke av mobilen. Frokosten var veldig bra . Anbefales . Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Melkemann
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk en nydelig leilighet over gaten. Lyse, store og pene rom med stor veranda og egen solterrasse. God frokost. Hadde satt pris på mere oppmerksom resepsjon. De satt stort sett med øynene på mobiltelefonen. Kommer gjerne tilbake. Takk for flott opphold.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Jommy16
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Fine rene hvite trivelige rom. God frokost. Det eneste som trekker ned er lite og upraktisk bad. Hotellet ligger nært fin strand, og ei lang gågate med masse spennende butikker og restauranter. Har blant annet et supermarked, neglesalong og bil-utleie som nermeste nabo. Skikkelig gøy å leie seg bil der for å kjøre å se resten av den vakre spennende øya.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Sara Alice K