“Best in Laganas ”

Vurdert som nr. 3 av 90 Restauranter i Laganas
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12 juli 2016 via mobile enheter

perfekt lokasjon og et supert sted og være hele dagen på stranda, fine solsenger og god lunch. På kvelden serverer de kjempe god gresk mat som skiller seg ut fra de andre restaurantene vi har prøvd her. Veldig hyggelige og service innstilte. Vi kom tilbake igjen og igjen.

Takk, nathalie e

Anmeldt 30 september 2015

Vil anbefale reisende til Zakyntos å besøke denne restauranten! Det er en variert meny til riktige priser. Svært hyggelige ansatte som setter et personlig preg på restauranten. Dette er en familiebedrift hvor blant annet bestemors oppskrifter benyttes på kjøkkenet. Det er en avslappet stemning og fokus på at gjester skal ha det bra og føle seg verdifulle. Her er det vanlig at gjestene får noe "på huset" hvis de kommer flere ganger :)

Takk, Magni R
Anmeldt 5 juni 2015 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Blåskjellene anbefales på det sterkeste! Beste restaurant for sjømat i Zakynthos.

Takk, Kristoffer K
Anmeldt 15 juli 2014

Den helt klart beste restauranten i området. Mangfoldig utvalg av retter med utrolig god gjennomføring og smak. Anbefales på det sterkeste.

• Atmosfære
Takk, Aboubacar2014
Anmeldt 12 juli 2014 via mobile enheter

Spist her hver eneste dag siden vi kom. Blir aldri lei! De har utrolig bra meny med alt av retter. Både fra hellas og andre steder.

2  Takk, Grotnes

Reisende som så på Seaside, så også på

Laganas, Zakynthos
Laganas, Zakynthos

Agios Sostis, Zakynthos

Har du vært i Seaside? Del dine erfaringer!