Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom inn sent, betjent og hyggelig mottakelse. Sjarmerende beliggenhet på kaien, nye sanitæranlegg- dusj gratis, kjøkkenet veldig fint, veldig godt fornøyd med en overnatting, anbefales for både store og små.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Meget pen og fin campingplass med en ordentlig Brønnøy kjensel. Her blir det flere turer i nermeste fremtid.
Lokasjon får en full pott fra meg og mine bekjente, terningkast 6 av 6.
Betjeningen hadde vi bare positive opplevelser med, en lyngod 6 av 6.
Prisen var jammenta ikke så ille den heller, 5 av 6.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, Freedom659057
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vi rigger oss til mellom steinbrudd og ferge på en side, og anleggsplass på andre siden. Dette er de beste plassene, anbefalt av betjeningen.
Savner det meste her, bortsett fra pitoreske omgivelser, enkelte himmelretninger. Campen bærer preg av å ha sett sine beste dager. Men, det er potensial her! Når det nye servicehuset står ferdig og gatekjøkkenmaten byttes tilbake til «a la carte»- og pizzarestauranten de skryter av på Facebook, kan det bli bra, dette!
Båtutleien er grunn til å bli, for dem som har alt i vogna si.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, claudiomB5470IA
Anmeldt 12. august 2017

Vi overnattet en natt i en campinghytte med innlagt vann og toalett. Hytta var pen og ren og inneholdt alt det vi trengte og alt fungerte som det skulle. Her likte vi oss, selv om det var en ganske kald tidlig julidag. Utsikten var fin og beliggenheten rett på ferjekaien var perfekt for oss.
Om vi skal peke på noe negativt, så var det at det lå en pizzameny på bordet i hytta, men vi gikk ned i restauranten for å bestille, så var det ikke noe pizza på menyen der. Dermed nøyde vi oss med en ispinne og gikk tilbake til hytta og lagde vår medbragte mat i stede for. Men vi kommer gjerne tilbake til Vennesund camping.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Berit H
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Leide en rorbu som forsåvidt lå greit til ved vannet. Var ikke en tradisjonell rorbu men mer en vanlig hytte på stolper i sjøen. Var endel bråk fra ferge/arbeid i nærheten når vi var der. Hundehår i sofa uten at vi fikk beskjed om at dyr var velkommen i hytta. Obs hvis du er alergisk. Personalet snakket ikke norsk og dårlig engelsk. Sømna er veldig fint. Spesielt kvaløya og stranden der. Kan anbefale området men kanskje ikke denne campen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, jtnilsen