Vi støtter følgende nettlesere:

“Fantastisk opphold i en fengslende hytte ved fjorden!” 5 av 5 bobler
Anmeldelse av Lauklines Kystferie

Vi finner ikke priser for dette overnattingsstedet
Våre reisepartnere på Internett oppgir ikke priser for dette overnattingsstedet, men vi kan søke andre alternativer i Kvaløya
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå

• Russisk først
  • Uspesifisert
  • Alle nye på norsk
Norsk først
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Kvaløya
34.3 km unna
Sjøtun Brygge
Nr. 2 av 6 i Tromsø
5.0 av 5 bobler 6 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Lauklines Kystferie? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Lauklines Kystferie

Sted: Lauklines Kystferie
Adresse: Vasstrandvegen 580, Kvaløya 9108, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Troms > Kvaløya
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 temaovernatting i Kvaløya
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 500 - kr 2 250
Antall rom: 6
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
35 min kjøretur sørvest for Tromsø ligger Lauklines i Kattfjorden på Kvaløya. Her har vi et høystandard rorbuanlegg med flotte fasiliteter. Anlegget er plassert i vakre omgivelser og er et sted du virkelig får nyte stillhet og ro samt føle naturens pulsslag. Her kan du oppleve fjellvandring, havfiske, midnattsolturer, nordlysturer, vårskiturer, fotosafari, servering i lavvo med lokale råvarer og mye mer. Ta del i rotekte nordnorske natur-, kultur- og smaksopplevelser. Våre samarbeidspartnere organiserer en rekke ulike aktiviteter hele året. Vi tilbyr 6 moderne høystandard rorbuer fullt utstyrt for inntil 6 personer. 23 fots båter med 115 HK og ekkolodd/GPS. Kurs og konferansefasiliteter. Servering på forespørsel for grupper. Fiskeutstyrsbutikk med salg og utleie av havfiskeutstyr, fiskeguide,m.m Våre samarbeidspartnere her på Lauklines tilbyr: Utleie av ski, sykler og mye annet turutstyr. Guidede fisketurer på hav og fjell, fjellturer, sykkelturer m.m Vår/ Sommer Ingenting kan måle seg med våren og sommeren i Nord-Norge. Lange lyse vårnetter, med sola som glinser på snødekte fjelltopper. Midnattsola som står som ei ildkule på himmelen. Dette må bare oppleves. Bli med på vårskiturer, midnattsolturer, havfisketurer, øyturer, lavvoservering med mye mer. ... mer   mindre
Også kjent som:
Lauklines Kystferie Hotel Troms

Er dette din oppføring på TripAdvisor?