“Gjennomreise i Bagn”

Valdres Mathus
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Bagn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

På vår tur fra Larvik til Valdresflye bestemte vi oss lenge før avreise at vi skulle spise lunsj her da vi ha spist her før. Fantastisk mat og ikke minst topp betjening. Jeg garanterer at vi kommer tilbake ved en senere anledning. Anbefales

Takk, Arne Gunnar H

Anmeldt 18. juni 2021

Kjøpte sprøburgereren, og fikk en helt fantastisk smaksopplevelse. Virkelig en fest for ganen, mektig porsjon og bra valuta for pengene. Enda bedre er det at de kan lage det meste glutenfritt og tilpasser rettene på en måte som gjør at man føler seg trygg.

To tomler opp!

Takk, Spetackel
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for en matbit på vei til hytta på fjellet. Rettene har rikelig med lokale råvarer og kan særlig anbefale fjøla og salaten.

2  Takk, btlyche
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, ligger i andre etasje på valdrestunet, denne restauranten eigner seg for alle måltider og maten er halt fantastisk. Prisen er vel i øvre skiktet, men det er absolutt verdt det!!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, norakchr
Anmeldt 9. oktober 2019

Dette er stedet å besøke for å få seg mat. Fikk i 2016 Motors pris for beste vegmat. Dagens lunch var enten ertesuppe eller Rørlegger-omelett. Begge deler veldig godt. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 337kjellb

Reisende som så på Valdres Mathus, så også på

Har du vært i Valdres Mathus? Del dine erfaringer!