Anmeldt 2. februar 2016 via mobile enheter

Vi ankom hotellet mandag ettermiddag og ble møtt med et glass cgampagne i resepsjonen. Bussturen fra flyplassen tok i overkant av en time så dette var oppfriskende og en god start. Resepsjonisten var utrolig hyggelig og forklarte alt om hotellet. Det er et stort hotellområdet, så det var greit å få litt guiding. Koffortene ble stående i lobbyen og ble fraktet til rommet.
Resepsjonen er ren og innbydende med en god lukt.
Da vi kom ut av hotellet kom vi rett til bassengområdet. Luftig og rent. Det er et stort basseng som ikke er oppvarmet på det øveste plan og 2 oppvarmede bassenger på nedre plan. Nydelig utsikt utover det endeløse havet.
Vi hadde bestilt rom med havutsikt, men da vi kom på rommet og åpnet verandadøren ble vi skuffet. Vi var på vakkenivå og ikke spesilet fin utsikt med masse møll på terrassen. Vi ønsket å bytte rom til et høyere plan,og det ble ordnet dagen etter.
Rommene: rene, romslige og har alt man trenger. Rommene ble ordent hver dag hvis man ønsket. Et av de fineste rommene vi har bodd på. Vi hadde rom med utsikt til havet og det var nydelig! Fri for møll! Stille og fredlig. Ikke noe bråk på hotellet heller.
Bassengområdet: luftig og rent. Det er god plass og i den tiden vi var der var det aldri fult på solsengene. Det kan blåse en del, så hvis man ønsker ly for vinden anbefaler jeg å legge seg i le. Bassenget på øvserte plan er kaldt!
Stranden: 20 meter ned til stranden fra nederste bassengområdet. Finkornet sand. Det blåste for mye til å ligge der, men deilig å vandre langs stranden. Det er også nudiststrand hvis man ønsker det.
Maten: vi hadde fullpensjon og hadde frokost, lunsj og middag inkludert. Godt utvalg på buffeten, god mat. Vi ble litt lei av buffeten så prøvde den ene strandbaren. God lunsj og middag. Greie priser. Prisene på en flaske vin ligger på 17-30 euro. Drikke kun inkludert til frokost.
Vi spiste også en dag på den andre restauranten på "måneskinnsaften" og det var nydelig mat og vin.
Service: det er et nytt hotell så servicen er fabelaktig! De gjør alt for at du skal få et best mulig opphold. Blide og behjelpelige mennesker.
Beliggenhet: beliggenheten er 4 km unna sentrum og det er et lite stykke til nærmeste supermarked som kun er oppe mandag og torsdag. Er derfor langt til nærmeste butikk. Dette er et hotell som passer for folk som kun ønsker hotell og strand.
Aktiviteter; det er masse aktiviteter med bla yoga, belly workout, kokkekurs, spanskkurs, flamenkoshow osv. Bra utvalg! Fint treningsrom. Helt grei spa avdeling. Denne er gratis for hotellets gjester.

+nydelig hotell, store gode rom, flott bassengområde, deilig strand, god service og god mat.

-ingen ATM, må kjøpe all drikke (til og med vann), buffet kan bli litt kjedelig i alle måltider. Lunsjen var spsesielt litt kjedelig.

Tips:
-ha med kontanter.
-Kjøp med nok vann, snacks osv.
-Pass på håndklæne og håndklækortet! Mister dere de må dere betale 15 euro pr kort!
-Man får en gratis middag i den andre restauranten, bestill med en gang dere kommer for det blir fort fult!

Alt i alt er herlig ferie med alt vi ønsket oss! Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: januar 2016
2  Takk, Karoline S