Anmeldt 8. november 2013

En fantastisk oase på Costa Calma, nydelig! Må bare oppleves. Fantastisk arkitektur. Hadde bestilt balkong med havutsikt, men havnet på bakkeplan med utsikt rett i en mur. Gikk rett opp i resepsjonen for å klage og fikk nesten ikke åpnet munnen før de beklaget og vi ble oppgradert til Superior rom og gratis inngang på spa hele uken. Veldig bra renhold, litt harde madrasser/ puter. Hyggelig betjening. Stille og rolig, lite barnefamilier. Vi var alene nordmenn hele uken ( mest tyskere) og de hadde en VG i kiosken.....veldig bra!! Fornøyd med maten, anbefaler halvpensjon. Vil også anbefale saltvannsbassenget, roligere atmosfære der nede ved sjøen, og man slipper å stå opp grytidlig for å ta av solsenger, noe som forøvrig ikke er lov men alle gjør ved det øvre bassenget :-( solsenger der er jo gratis men 3 euro for en solseng ved saltvannsbassenget er vel verdt å spandere. Vi var på venninnetur, men de romantiske omgivelsene inspirerte oss til at vi kommer til å ta med mannfolka neste gang :-)

Dato for oppholdet: oktober 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Norum90
Anmeldt 15. mars 2012

ROM: Litt harde senger, men det kommer vel an på hva man er vant til. Romslig bad. Plass til egne ting i kjøleskapet (minibaren). Usjenert balkong, men noen steder så det ut til at to rom "deler" balkong. Lytt mellom rommene, slik det er mange steder i Syden. Når naboene over eller ved siden av åpnet balkongdøren eller flyttet på en stol, var det nesten som om vi var i samme rom. Kunne også høre snorking fra naborommet. Stemmer hørtes også fra naborommene, men ikke selve ordene. Sover man "lett" kan dette være et problem.
MAT: Godt utvalg på buffeten som hører med til halvpensjonen. Variert, med spesielle temakvelder til middag, f.eks. italiensk, spansk, orientalsk, internasjonalt, osv. Begrenset utvalg på vinkartet (kun spansk for øvrig, men det er jo tross alt Spania). Drakk man ikke hele flaska den ene kvelden, kunne den settes bort og merkes med romnummeret, sånn at vi kunne ta resten neste dag. For øvrig glutenfritt brød etc. til frokost (må spørre, for det settes ikke fram automatisk).
SERVICE: God og effektiv service i spisesalen, både av kelnere og kokker. Meldte fra i resepsjonen om et problem med dørlåsen til rommet; det ble tatt hånd om med det samme av resepsjonen og en vaktmester. Så fin service her også. Mange tyske gjester på hotellet, så det virket som om flere blant personalet hadde tysk som hovedspråk i tillegg til sitt morsmål, selv om det også fungerte med engelsk hos de fleste. Ingen av hushjelpene vi traff, kunne engelsk eller tysk, så her gikk det på spansk.
BAD (bortsett fra bassengene): En stor strand noen hundre meter nord for hotellet. Ingen fasiliteter. En annen strand litt lengre unna (i Costa Calma) med solstoler, parasoller, dusjer og øvrig strandservice. Begge strender innen vanlig gangavstand.

Dato for oppholdet: mars 2012
4  Takk, Turistsjef-Johansen
Anmeldt 12. januar 2012

hotellet var veldig flott og fantasisk inntregjør stort og helt magisk omgivelser med masse flotte kaktuser og blomster ikke minst flotte bassenger og et stort + for spa.hotell rommet var bra,men forferdlig vonde senger hard madrass og vonde puter men korselig balkon å bra utsikt. litt dårlig opprydding på rommet da det manglet litt utskifting av såpe og rene glass.servicen i resepsjon kunne vært bedre litt dårlig på engelsk,men ok.de som serverte i resturanten var veldig stresset og mindre blide ,men helt greit.de som jobbet i butikene var veldig sure u oppmerksom og var mer opptatt med å snakke med kollegar en kunde service.maten på hotellet meget bra.underholningen på hotellet var bra.alt i alt var vi veldig førnøyd kommer gjerne igjen ,men tar med egen pute.

Dato for oppholdet: januar 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Laila L
Anmeldt 6. desember 2011

Bra hotell med fantastisk beliggenhet, hvor solen kommer opp fra havet om morgenen. Hyggelig betgening og fin atmosfære. Stille og rolige omgivelser med støysvake rom.
Varierte måltider med mye god mat.Her var det smart å være tidlig til frokost, for det ble fort mye mennesker.Hyggelig piano-bar om kvelden.
Halv-pensjon kan anbefales, da det er et stykke til centrum.

Vi kommer gjerne tilbake til dette stedet.

Dato for oppholdet: november 2011
1  Takk, Sigurd S
Anmeldt 19. januar 2011

Damene i resepsjonen hadde ingen opplæring i høflighet og service. De snakket et uforståelig engelsk og ble tydelig irritert når vi spurte om hvordan safen virket og hvordan vi vi skulle forholde oss for å leie håndklær til poolen.
De som serverte i resturanten var derimot hyggelige og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: januar 2011
1  Takk, edvards6