“Middag”
Anmeldelse av Stone Grill

Stone Grill
Vurdert som nr. 67 av 477 Restauranter i Los Cristianos
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet er blitt et sted vi må innom når vi er på Tenerife. En utypisk restaurant, markedsfører seg som tapas-restaurant og stengrill-restaurant, et sted hvor du steker ditt eget kjøtt (flere typer og størrelser å velge mellom) på en oppvarmet lavastensplate. Tar litt tid å lære teknikken, men så får du kjøttet akkurat slik du vil ha det.
Ikke et sted for alle, menyen er begrenset og du må gjøre en del av jobben selv. Det er også lett bruke så lang tid at stenen blir kald før du er ferdig. Ny sten kan kjøpes, men dog.
Prisnivået er litt over gjennomsnittet.
Pluss for servitør Desi; får oss alltid til å føle oss velkomne, er lydhør for våre ønsker og er hjelpsom.

1  Takk, 517nilse

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk service, med gode vinanbefalinger. Bestilte mixed grill - glem det du har fått før... du får en egen grillsten å grille div. kjøtt på. Fantastisk godt!!

Takk, 583sirih
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Maten var god og kelnerne kunne det hun skulle kunne. Denne restauranten er noe helt ut av det vanlige, du kan bestille kjøtt og grille den selv. Vi bestilte mixed grill. Det var en stor variasjon av alt mulig kjøtt. Kjøttet var godt og det var litt gøy å grille det selv. Problemet vi hadde her denne kvelden var at kelneren snakket alt for fort til at noen av oss forstod halvparten av det hun sa. I tillegg skulle den samme kelneren som tok bestillingen vår (hun som snakket så fort) servere og forklare hva det forskjellige kjøttet var og hvordan vi skulle steke det. Forklaringen gikk alt for fort, samtidig som at hun plutselig så noen hun kjente og avbrøt hele servicen vår. Vi ventet en liten stund og måtte til slutt bare fikse alt kjøttet osv selv før hun kom tilbake. Litt stressenes for min del å steke og spise samtidig, men det er sikkert bare min mening om det.
Så for å oppsummere var maten god, men servicen trakk ned vår opplevelse betydelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 511helenek
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom etter en tur på stranden for å spise sen lunsj og ba om å få sitte ute på terrassen siden det så litt for eksklusivt ut inne etter våre strandklær. Der var det kun oss, ingen andre gjester. Da fikk se de stive prisene, bestemte vi oss for å heller spise kun dessert og spurte om det var greit. Det var det. Desserten var god, men damen som møtte oss, tok imot bestilling og serverte oss var lite hyggelig, så ut i luften og var rett og slett lite serviceminded. Fikk inntrykk av at vi irriterte henne på et vis.
Kommer ikke tilbake, og angret på at vi ikke gikk et annet sted.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lindaoteliet
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Dette var en ny opplevelse. Her steker du maten selv på en varm stein du får servert. Vi spiste Argentinsk biff, den ble servert rå i skiver som du da griller selv. Artig opplevelse og god mat. Utsikten er upåklagelig, veldig egnet til en fin solnedgang.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Gn00m1

Reisende som så på Stone Grill, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Stone Grill? Del dine erfaringer!