“Middag”
Anmeldelse av Chill Out

Chill Out
Vurdert som nr. 56 av 441 Restauranter i Los Cristianos
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag her, da vi ønsket oss tapas til middag. Tapasen smakte veldig godt, men får minus for elendig service. Det tok to timer og få maten og da maten kom, var en av rettene feil. Så skal du spise her bør du ikke være veldig sulten, samt at du må ha veldig god tid.

1  Takk, janhalvardr

2024 av 3 258 anmeldelser

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Litt venting og surr med forrettene, men maten var utsøkt lurt å bestille bord i forveien. Drar gjerne tilbake.

Takk, 623marit_
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler mixed grill så får du litt av hvert!

Vennlig service og stedet er fantastisk. Er til og med en fryd å gå på do! Haha! Fineste toalettet hele Tenerife!

Men maten er bra, stedet er fint og vennlig personell! Ønsker og gi ekstra ros til Mario

Takk, erikm373
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi i Tenerife i 3 dager. Spiste lunsj her hver dag og middag en kveld. Veldig god mat og hyggelig betjening.

Takk, Jannicke A
Anmeldt 4. september 2018

Nydelig mat. Vi var 6 stykker som var der 4 ganger og spiste middag på 1 uke. All maten vi fikk smakte nydelig. Veldig hyggelig betjening og vi vil sende en stor takk til våres faste kelner Diego. Du gjør en fantastisk jobb. Dette er et sted som er verdt et besøk. =)

Takk, Jaabba

Reisende som så på Chill Out, så også på

Los Cristianos, Arona

Har du vært i Chill Out? Del dine erfaringer!