“Perfekt opplevelse”
Anmeldelse av Chill Out

Chill Out
Vurdert som nr. 79 av 477 Restauranter i Los Cristianos
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018

Fin plass, elegant beliggende ved stranden. Svært vennlig og samkjørt betjening gjorde besøket minneverdig fra start. Perfekt entrecôte med smakfullt og lekkert tilbehør. Perfekt stekt i tre forskjellige grader(!) etter våre ønsker. Vi var anbefalt stedet før vi forlot Norge og kan skrive under på at dette er verdt et besøk - eller flere.

Takk, Dag J

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag her, da vi ønsket oss tapas til middag. Tapasen smakte veldig godt, men får minus for elendig service. Det tok to timer og få maten og da maten kom, var en av rettene feil. Så skal du spise her bør du ikke være veldig sulten, samt at du må ha veldig god tid.

1  Takk, janhalvardr
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Litt venting og surr med forrettene, men maten var utsøkt lurt å bestille bord i forveien. Drar gjerne tilbake.

Takk, 623marit_
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler mixed grill så får du litt av hvert!

Vennlig service og stedet er fantastisk. Er til og med en fryd å gå på do! Haha! Fineste toalettet hele Tenerife!

Men maten er bra, stedet er fint og vennlig personell! Ønsker og gi ekstra ros til Mario

1  Takk, erikm373
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi i Tenerife i 3 dager. Spiste lunsj her hver dag og middag en kveld. Veldig god mat og hyggelig betjening.

Takk, Jannicke A

Reisende som så på Chill Out, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Chill Out? Del dine erfaringer!