“God mat, men slow service”
Anmeldelse av Chill Out

Chill Out
Vurdert som nr. 79 av 477 Restauranter i Los Cristianos
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Smakfull og god mat. Fin lokasjon like ved stranden. Det tok veldig lang tid før vi fikk maten, mer enn 45 min, uten at noen beklaget seg.

Takk, Sivkarinr

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Koselig interiør og gode stoler.
Her var det rask og god service. Vi spiste andefilet og laksefilet med hvitløkspoteter i skiver og wokede grønnsaker. Begge retter smakte veldig godt.
Har også gode erfaringer med dette stedet fra tidligere år.

1  Takk, steinaro571
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service, ett besøk her er å anbefale på det sterkeste.
Her kan dere nyte maten og atmosfæren.

Takk, Richard E
Anmeldt 28. november 2018

Fin plass, elegant beliggende ved stranden. Svært vennlig og samkjørt betjening gjorde besøket minneverdig fra start. Perfekt entrecôte med smakfullt og lekkert tilbehør. Perfekt stekt i tre forskjellige grader(!) etter våre ønsker. Vi var anbefalt stedet før vi forlot Norge og kan skrive under på at dette er verdt et besøk - eller flere.

Takk, Dag J
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag her, da vi ønsket oss tapas til middag. Tapasen smakte veldig godt, men får minus for elendig service. Det tok to timer og få maten og da maten kom, var en av rettene feil. Så skal du spise her bør du ikke være veldig sulten, samt at du må ha veldig god tid.

1  Takk, janhalvardr

Reisende som så på Chill Out, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Chill Out? Del dine erfaringer!