“Flott restaurant”
Anmeldelse av Chill Out

Chill Out
Vurdert som nr. 66 av 447 Restauranter i Los Cristianos
God for: Store grupper, Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019

God mat og hyggelige betjentning. Koselig sted. God tapas men unngå å spise grillet fisk. Er usikker om den blir gjennomgrillet.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, MyD140713

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat.Meget rask og veldig god service ved bordet.
Vi spiste Chataubriand som er en av spesialitetene. Denne kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, torils688
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Smakfull og god mat. Fin lokasjon like ved stranden. Det tok veldig lang tid før vi fikk maten, mer enn 45 min, uten at noen beklaget seg.

Takk, Sivkarinr
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Koselig interiør og gode stoler.
Her var det rask og god service. Vi spiste andefilet og laksefilet med hvitløkspoteter i skiver og wokede grønnsaker. Begge retter smakte veldig godt.
Har også gode erfaringer med dette stedet fra tidligere år.

Takk, steinaro571
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service, ett besøk her er å anbefale på det sterkeste.
Her kan dere nyte maten og atmosfæren.

Takk, Richard E

Reisende som så på Chill Out, så også på

Los Cristianos, Arona

Har du vært i Chill Out? Del dine erfaringer!