“Lunch”
Anmeldelse av Chill Out

Chill Out
Vurdert som nr. 56 av 441 Restauranter i Los Cristianos
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Helt greit sted å spise lunch. Greit utvalg som bør tilfredsstille de fleste. Ligger langs strandpromenaden i Los Cristianos. Kan anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 346atlek

Anmeldt 20. januar 2019

God mat og hyggelige betjentning. Koselig sted. God tapas men unngå å spise grillet fisk. Er usikker om den blir gjennomgrillet.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, MyD140713
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat.Meget rask og veldig god service ved bordet.
Vi spiste Chataubriand som er en av spesialitetene. Denne kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, torils688
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Smakfull og god mat. Fin lokasjon like ved stranden. Det tok veldig lang tid før vi fikk maten, mer enn 45 min, uten at noen beklaget seg.

Takk, Sivkarinr
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Koselig interiør og gode stoler.
Her var det rask og god service. Vi spiste andefilet og laksefilet med hvitløkspoteter i skiver og wokede grønnsaker. Begge retter smakte veldig godt.
Har også gode erfaringer med dette stedet fra tidligere år.

Takk, steinaro571

Reisende som så på Chill Out, så også på

Los Cristianos, Arona

Har du vært i Chill Out? Del dine erfaringer!