Anmeldt 29. januar 2018

Leste at det skulle være nyoppusset og det første rommet vi fikk var det satt opp nye fliser og det var ikke ferdig. Veggene var ikke vasket etter flisleggerne og ikke var toalettpapir festet på veggen, rullen lå løs. Fikk nytt rom dagen derpå, og der var badet iorden, men kjøkkenet var utslitt og nesten ikke mulig å lukke noen av dørene på grunn av at hengslene var utslitt. Dette var ikke som forventet og stemmer ikke helt med bildene, som sikkert er fra ferdige rom. Så mitt tips er å velge et annet hotell, det var en nedtur

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, syversvein
Anmeldt 21. mars 2017 via mobile enheter

Dette hotellet ligger bra til for å komme raskt til sjøen og centrum av los cristianos - ca 500 gangavstand. Komplekset er flott tilrettelagt med pool og andre aktivitetstilbud. Vår leilighet virket slitt og velbrukt. Her bør det nok en oppgradering. I kjøkkenet var det sparsommelig med utstyr, kun til 4 stykker- lite glass, og kasseroller. Det gikk rykter om at Superior leilighetene var bedre? Totalt sett var oppholdet akseptabelt til vår pris nok kr 7500 for 9 dager. Anbefaler å øke prisen opp til Superior og få det lille ekstra.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Gwaas
Anmeldt 10. mars 2017 via mobile enheter

Helt ok hotell med alle nødvendige fasiliteter. Noe slitt og gammelt men et rimelig alternativ med romslig plass. Anbefales for en rimelig ferie.
Vi var to par på ferie her og enige om at hit kan man reise tilbake. Bra mat i restauranten.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, DagG_12
Anmeldt 16. februar 2017

Vi bodde en uke på dette hotellet først i februar 2017.
Rommet vi fikk var veldig slitt. Døren inn til soverommet kunne ikke lukkes.Det var tydelige spor etter fukt overalt på veggene.
Sengene var dårlige.Kjøkkenet dårlig utstyrt.
Dette var det negative.Det positive er beliggenheten, bra med tanke på nærheten til turer i fjellet ,og til stranden.
Vi hadde all inclusive her og maten var veldig bra. Betjeningen veldig trivelige å gjorde virkelig alt for at vi skulle ha det bra. Husk å spørre kelneren om rødvin fra flaske i baren da denne er temperert:)
Ikke umulig at vi kommer tilbake hit ,men da vil vi ha et bedre rom.

Romtips: Be om et rom i 2 etg.
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, rave2017
Atlantida C, Director de Relaciones con Clientes på Checkin Bungalows Atlantida, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2017

Dear rave2017,

Thank you for taking the time to post your thoughts and concerns about your recent stay at Checkin Bungalows Atlántida.

We greatly depend on our valuable guest’s feedback and welcome every opportunity to improve. On the other hand, we are happy to see you enjoyed you time with us and keep good memories about the service provided by our staff.

We hope see you again soon!

Regards from Tenerife,
Checkin Bungalows Atlántida

Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Greie leiligheter men litt slitt. Vi hadde leilighet øverst og det var ok. Ikke gunstig for folk som er dårlig til bens. God og variert mat. Hyggelig betjening i restauranten. Rolig beliggenhet. Greit å ligge ved det bassenget som ikke var oppvarmet. Roligere der.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Tone S
Atlantida C, Director de Relaciones con Clientes på Checkin Bungalows Atlantida, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2016

Dear Tone S,

Thank you for your comments and feedback, and also for taking the time to share your opinion trough TripAdvisor.

Is a pleasure to know that enjoy your holidays, thank you very much for your recommendations and we hope see you again.

Warm regards from Tenerife,
Checkin Bungalows Atlántida