“Første gang vi finner en restaurant hvor alt er glutenfritt.”
Anmeldelse av Taste Sin Gluten

Taste Sin Gluten
Vurdert som nr. 16 av 440 Restauranter i Los Cristianos
Anmeldt 17. januar 2019

Vi har nettopp kommet hjem etter 14 dager i Los Christianos, Tenerife. Stor var vår glede da vi etter noen få dager oppdaget denne lille italienske restauranten ved strandpromenaden. Min kone har cøliaki, og det var en stor overraskelse å finne en restaurant hvor alt var glutenfritt.
Ikke bare var maten meget smakfull og delikat tilberedt, men også dessertkartet var en svært hyggelig overraskelse.
Staben var meget imøtekommende, service innstilt og vennlige.
Dette er en restaurant vi absolutt kan anbefale på det varmeste, også til dem som ikke har gluten allergi.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, rthors

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Høflig personal, god mat og fin utsikt. Kan absolutt anbefales spise pasta carbonara, veldig fornøyd.

1  Takk, 1One12two2
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og sted. Rolig og stilig. Meget god italiensk mat, sjømat av klasse. Og så slipper man å tenke på om det er hvetemel eller gluten i noe. Prøv sort pasta av blekksprut. Flotte solnedganger herfra.

1  Takk, 765edinp
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Spist middag flere ganger her, veldig god matkan anbefales for absolutt alle,trenger ikke ha glutenallergi.må spre akkurat dette ,da noen tror det passer kun for de som er cøliaki og allergi.Vi håper denne restaurant vil klare seg, de har drevet et år her,et fantastisk tilbud som føles trygt for en med cøliaki.p.s noen stolputer på stolene hadde vært brahyggelig personale

1  Takk, Reidar2447
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

For en restaurant,litt bortgjemt men desto hyggeligere. Her behøver du ikke tenke glutenfritt fordi her er allt glutenfritt. Maken til service og mat må du lete lenge etter. Det perfekte sted for god og glutenfri mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Steinar-kr

Reisende som så på Taste Sin Gluten, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Taste Sin Gluten? Del dine erfaringer!