“Super mat ”
Anmeldelse av Little India

Little India
Vurdert som nr. 3 av 522 Restauranter i Los Cristianos
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Maten var helt super, en av de beste indiske jeg har spist på. Betjeningen var kjempe triveligemå tilbake hit.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 889larse

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Virkelig verdt å besøke dette stedet! En av de beste indisk mat vi noensinne har smakt. Utmerket mat og service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 735leifr
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste varierte retter fra menyen, alt smakte veldig godt, vil spesielt utheve Nan brødet som de lager fra bunnen av. Hyggelig betjening, men restauranten får ikke topp score hos meg pga. Fasilitetene, litt for trange og enkle lokaler gjorde at opplevelsen kunne ha vært bedre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Knut A
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi var 4 kamerater som spiste der. Ingenting og klage på. alle ble mett og maten smakte veldig godt. Veldig hyggelige folk som jobbet der og veldig god service. Anbefalles

Takk, justerventilenemine
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fant stedet på trip advisor med 5 stjerner, men burde ikke hatt mer enn 4.
5 på betjening og 5 for mat, men lokaliteter stod ikke helt i stil med resten.
Men alt i alt definitivt en god opplevelse.

Takk, 504wencheh

Reisende som så på Little India, så også på

Har du vært i Little India? Del dine erfaringer!