“Ble anbefalt denne av en kolega av kona. Det ble en anbefaling med suksess.”
Anmeldelse av Habibi

Habibi
Vurdert som nr. 60 av 443 Restauranter i Los Cristianos
Kjøkken: Libanesisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018

Vår første besøk på en Libanesisk restaurant. Vi ble presentert en fantastisk meny som vår kvinnelige servitør guidet oss gjennom. Hennes anbefaling av vin til vår rett av lam resulterte at vi kjøpte med oss en flaske fra restauranten. Dette stedet anbefales på det høyeste. Husk å bestille bord.

1  Takk, KnutAntoK

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Maturinn er frábær og þjónustan góð. Like á þennan. Já já. Huggulegt og gott. 100 characterd þurfa víst að vera hér á trip adviser

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hjörvar I
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Mæli 100% með þessum. Allir ánægðir með það sem þeir fengu. Frábært starfsfólk huggulegt umhverfi og snyrtilegt

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 441_rd_sb
Anmeldt 27. februar 2018

Vi spiste en fantastisk smakfulle middag her. Veldig hyggelige og profesjonell betjening. Hyggelige og rolige atmosfære. Anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Takk, TamarShar
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Super service, exotic mat og smaker. Nydelig og annerledes atmosfære. Bør oppleves. Jeg vil hit igjen ❤️

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Morten f

Reisende som så på Habibi, så også på

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Habibi? Del dine erfaringer!