“Besti matur sem hef fengið”
Anmeldelse av Habibi

Habibi
Vurdert som nr. 63 av 469 Restauranter i Los Cristianos
Kjøkken: Libanesisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2021

Erum búin að koma þrisvar sinnum og maturinn og þjónusta upp á 100. Mæli eindregið með, æðisleg upplifun

1  Takk, heidakristin

Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

God service, og hyggelig personale som forklarte meny godt til oss som ikke er så bevandret i det libanesiske kjøkken. Deilig mat!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, X7093AVmonicas
Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

Meget god mat i sjarmerende omgivelser. Vi testet ulike libanesiske spesialiteter. Tok godt hensyn til allergier. Hyggelige servitører. Libanesisk vin til maten som passet utmerket. Drinker og coctails en skuffelse. Likevel vel verdt et besøk. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, v3_ly
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, med masse smaker. Veldig detaljert å gjennomført atmosfære. Fantastisk service. Anbefales å besøke. Vært her i fjor å flere ganger i år. Å vi kommer igjen.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, christina198686
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig mat i ekstremt koselig atmosfære, kjempe utsikt utover «la vista stranden»,du glemmer at du er på Tenerife og blir dratt inn i libanesiske kulturen.. tusen takk vi kommer igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Thomas B

Reisende som så på Habibi, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Habibi? Del dine erfaringer!