“Tenerife’s beste kaffe!”

Vurdert som nr. 1 av 13 Kaffe og te i Los Cristianos
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dette har blitt et stam sted for vår familie når vi er på Tenerife. Hyggelig personale, god mat og sentral beliggenhet. For de som er glad i god kaffe er dette eneste stedet hvor de serverer «Oslo standard» på cafe latte eller cortado. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 802catol

Anmeldt 5. desember 2016

Gå innom her og bestill ostekake eller sjokoladekake - kjempegode og hyggelig ansatte. Ikke ofte jeg bestiller 2 kaker til kaffen, men her gikk det unna.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, EspenW
Anmeldt 13. januar 2016

Vi har reist til Los Christianos i 6 år og har brukt kafeen mye. De har veldig god kaffe og meget gode drinker. Favoritten min er Mohito, men har også hatt Strawberry Dacquiri. Hyggelig og imøtekommende personale. Effektiv betjening.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Lillian95754650
Anmeldt 1. januar 2016 via mobile enheter

Her er det koselig atmosfære og glitrende service, ble ofte en mojito her på vei hjem..... Her kan man bare sitte å slappe av og kose seg :-)

Dato for besøk: november 2015
Takk, 22piaa
Anmeldt 24. november 2015

Her stopper jeg alltid, flere ganger iløpet av ferieuken vi har på høsten, så dette ble 5te sesongen.Meget koselig og rolig sted med hyggelig betjening. Kakestykkene kunne fort blitt til "middagen" her.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Geir H

Reisende som så på Cafe 5, så også på

Playa de las Americas, Arona

Los Cristianos, Arona

Har du vært i Cafe 5? Del dine erfaringer!