“God mat & service”
Anmeldelse av El Burgado

El Burgado
Vurdert som nr. 51 av 477 Restauranter i Los Cristianos
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og service. Vi bestilte tre ulike middager og alle var svært godt fornøyd med levering fra El Burgado.
Takk for ett godt måltid, vi kommer tilbake

Takk, Hinsverk

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og god service. Rikelige porsjoner. Anbefaler «Husets Spesialiteter»; Paella, Pork hock, Duck og Rabbit»!

Takk, Footprints27928
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale deres Tapas-meny for to personer Variert innhold og gode smaker på det meste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, EndreOeibakken
Anmeldt 26. november 2017

Her er maten supergod uansett hva du bestiller. Personalet meget oppmerksomme og
hyggelige. Vi har prøvd mange steder gjennom årene, men ingen slår denne.
Denne må besøkes. Vi skal snart tilbake og spise der da dette må oppleves.
Supergod mat
Hilsen Tone og Rolf Mathisen

Dato for besøk: november 2017
Takk, rolfmat
Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Bra forsøk, men under middels. Trivelig og proff servitør. Går jeg dit igjen? Nei, rett og slett ikke bra nok mat.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, TLO65

Reisende som så på El Burgado, så også på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Har du vært i El Burgado? Del dine erfaringer!