“Autentisk og flott restaurant”
Anmeldelse av El Burgado

El Burgado
Vurdert som nr. 49 av 441 Restauranter i Los Cristianos
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Var bare en tilfeldighet at vi fant denne restauranten, vi var på rusletur og hadde tenkt å spise litt senere, men denne restauranten så veldig hyggelig ut, og «innkasteren» var også utrolig hyggelig.
De har en svært bra a’la carte meny med veldig bra mat, samt en liten Tapas meny med rikelige porsjoner.
Prisene er braTapas for 2 px 25,90 euro
Lokalene er rene og veldig hyggelige. Det er ofte en Trubadur som spille akkurat passe høyt der også.
Servitørene er veldig hyggelige og i møte kommende.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Jarle72

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Kjempe god og mør entrecôte med fantastisk gorgonzola ostesaus! anbefales! Skal hit flere ganger å prøve noe av det andre på menyen. De hadde mye godt! Pappa spiste en god kyllingrett og mannen min spiste deres hjemmelagde hamburger! De å var veldig fornøyde!

Takk, aurorahins
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og service. Vi bestilte tre ulike middager og alle var svært godt fornøyd med levering fra El Burgado.
Takk for ett godt måltid, vi kommer tilbake

Takk, Hinsverk
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og god service. Rikelige porsjoner. Anbefaler «Husets Spesialiteter»; Paella, Pork hock, Duck og Rabbit»!

Takk, Footprints27928
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale deres Tapas-meny for to personer Variert innhold og gode smaker på det meste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, EndreOeibakken

Reisende som så på El Burgado, så også på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Har du vært i El Burgado? Del dine erfaringer!