“Helt i toppen”
Anmeldelse av Restaurant Mongolian BBQ

Restaurant Mongolian BBQ
Vurdert som nr. 63 av 443 Restauranter i Los Cristianos
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Grill, Kinesisk, Japansk, Mongolsk
God for: Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018

Kom nylig hjem fra Los Cristianos og oppdaget denne restauranten Mongolian BBQ.
Flott opplegg med å plukke råvarer og få de stekt av proffe kokker. Som en annen reisende nevnte, spør om råd angående sauser. Mye å velge i mellom og lett å feile.
Har også en buffet med ferske grønnsaker, sushi, og mye annet snadder. Desserter og is
Vi var der 4 ganger på 3 uker. Blide og serviceinnstilte kelnere. Og billig.

Takk, Bjørn Arvid M

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Har blitt en tradisjon å besøke Mongolian bbq.flere ganger når vi er på Tenerife. Helt topp. Tommel opp.
Og så et lite tips, bare spør litt med de ansatte om hva som passer sammen til de forskjellige rettene. Alltid gode råd fra hyggelige ansatte ,som blir vellykket. Særlig av alle forskjellige sausene ved stekerundellen. Jeg tror nok ikke alle gjestene er like kjent med hva som passer sammen. Det har iallefall jeg vært litt usikker på. Fort å bomme litt her !!!!
Gleder meg allerede til neste besøk en gang !!!!! Mange takk for denne gang.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, vidarp2013
Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Mongolsk mat høres spennende ut. Trivelig sted nær den trafikkerte rundkjøring på vei ned til Los Cristianos ligger denne restauranten.  Her kan man velge alacarte eller at man selv komponerer sin egen mat ved å velge en buffe' for en rimelig pris på ca 12€ pr person  kan man spise rikelig og smakfullt. Kokker står å tilbereder maten du selv ønsker. Stedet kan anbefales. Her får man suppe til forrett og  mange forskjellige varianter av grønnsaker og kjøtt. Det kan avsluttes med et dessert bor. Det blir flere turer hit. 2 øl og 2 kaffe + buffe' til 36 € er helt ok.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, Gwaas
Anmeldt 10. mars 2017 via mobile enheter

Flott opplegg med å plukke din mat og få det tilberedt av proffe kokker. God sushi og flere ferdige tilberede retter så her er det noe for enhver smak.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, DagG_12
Anmeldt 17. februar 2017

1 valg hver gang jeg er i los cristianos og berømmer maten - drinkene og ikke minst de blide servitørene

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Even H

Reisende som så på Restaurant Mongolian BBQ, så også på

Playa de las Americas, Arona

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Restaurant Mongolian BBQ? Del dine erfaringer!