“God biff”
Anmeldelse av Restaurante Margarita

Restaurante Margarita
Vurdert som nr. 117 av 521 Restauranter i Los Cristianos
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Barscene, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Veldig flinke med biffer. Anbefaler at en bestiller bord da blir fullt hver kveld. Underholdningen kan oppleves som støyende.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, hegbom

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Denne restauranten foretrekker bråkete engelske hooligans framfor andre.
Maten er heller ikke verdt prisen, seig biff og smakløs saus! ALDRI IGJEN. Første gang jeg har forlatt et sted uten å legge ett øre i driks!

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Torunn D
Anmeldt 24. februar 2016 via mobile enheter

Vi fikk noen gode grillede fileter med ok tilbehør. Grønnsaker litt lite kokt og manglet salt. Lite saus som kostet 2 euro i tillegg. Kjøtt perfekt tilberedt, men null krydder.

Salmon Margerita var katastrofe. Både laks, reker, blåskjell og muslinger var så ihjel kokt at det var som å spise strikk. Men nydelig saus av fløte og hvitvin.

Cordon Bleu ble bestilt av 2 forskjellige i selskapet. Den ene var stor og saftig, den andre liten og tørr.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Kim B
Anmeldt 20. januar 2016

Etter å ha lest flere gode anmeldelser for dette stedet, besøkte vi det.
Det var en skuffelse!!!
Vi bestilte kjøtt fra grillen som anbefalt........og det var seigt og lite appetittlig.
Vi var ikke før ferdig spist så kom regningen.
En dårlig opplevelse i en flott by !!
Gourme søkende ektepar

Dato for besøk: januar 2016
Takk, EKS666
Anmeldt 24. september 2014

dette e det stedet på los Cristianos du må gå for koselig mat, drikke og en fantastisk flott service.
servitørene er alltid så blide og søte og spør alltid om du vil ha mer drikke med mer. Så dette anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: oktober 2013
    • Atmosfære
Takk, ungeodd

Reisende som så på Restaurante Margarita, så også på

Tenerife, Kanariøyene

Los Cristianos, Arona

Har du vært i Restaurante Margarita? Del dine erfaringer!