“Middag for 2”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

God mat fortjener bedre service fra betjening. Vi opplever maten som svært bra, men er forundret over arrogante, og tidvis uhøflige kelnere.

Takk, 756kjetils

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Var her i kveld og ble meget imponert av maten/drikken vi ble servert! Perfekt sted og avslutte ferien på Jeg bestilte en vegetar foret, vegetar lasagne, sangria og dagens anbefalinger som var en nydelig liten salat (vegetar) som passer ypperlig til maten/drikken. Ble også perfekt mett! En stor takk til de flotte servitørene som var dyktige og hyggelige. Anbefaler deg/dere å besøke denne koselige spanske resturantene!

Takk, Marianne G
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste biff og laks. Gode smakskombinasjoner, men litt mye sopp i soppsausen. Kelneren var uheldig å sølte på meg, men de ordnet fort opp. Kunne blitt spurt om noe kompensasjon på grunn av uhellet, men ellers god totalopplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 426h_vardp
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, veldig bra service med veldig bra anbefalinger. Vi har vært her i flere år på rad nå, og aldri hatt noe å klage på. Ypperlig beliggenhet i tillegg!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, siwhildeh
Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Maten var lunken, fint anrettet, men ikke spesielt velsmakende. Vinen vi hadde bestilt, kom aldri. Denne anbefales ikke

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, 839maritm

Reisende som så på Linares, så også på

Tenerife, Kanariøyene
Los Cristianos, Arona

Har du vært i Linares? Del dine erfaringer!