“Sjømat i flere varianter”
Anmeldelse av Sal Negra

Sal Negra
Vurdert som nr. 98 av 522 Restauranter i Los Cristianos
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Liker du sjømat? Søk opp Sal Negra en flott liten restaurant med utsikt over strandpromenaden. Vi har vært der flere ganger – fantastisk sjømat. Vi spiste grillet blekksprut i flere varianter, reker i hvitløk, grillede reker og kamskjell. En smaksopplevelse. Og selvfølgelig med en god vin til så er kvelden reddet. Legger vi til at servicen er ypperlig – så er det meste sagt. Med hilsen Einar.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 378einarm

Anmeldt 4. mars 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten 2 ganger. Begge gangene fikk vi god mat, god service og bord med utsikt. Siste gangen fikk vi med oss solnedgangen. Det var flott!

Dato for besøk: februar 2016
Takk, helenmerethel
Anmeldt 31. januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god stemning og maten var
førsteklasses ! Servicen var profesjonell.
Hit kommer vi flere ganger .
Kan anbefales!!!!
Hilsen fornøyd par!!

Dato for besøk: januar 2016
Takk, EKS66
Anmeldt 8. desember 2015 via mobile enheter

Hadde "tapas og today" og det var ingen glede. Det beste var vinen, og den var god til husets å være.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Guttorm S
Anmeldt 18. mai 2014

Vi "snublet" ved en tilfeldighet over denne restauranten og her likte vi oss så godt at vi var har 2 ganger på en uke.
Betjeningen var veldig hjelpsomme og hyggelige og maten var svært god! Tapas begge gangene, men ulike retter bortsett fra den fanstastiske scampi`en, den måtte vi bestille begge kveldene.
De var flinke til å anbefale vin og den siste kvelden hadde vi bestillt bord på forhånd slik at vi fikk sitte ved vinduet med flott utsikt.
Denne restauranten kan vi anbefale på det varmeste!

Dato for besøk: januar 2014
    • Atmosfære
2  Takk, Ranveig H

Reisende som så på Sal Negra, så også på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Har du vært i Sal Negra? Del dine erfaringer!