“Utmerket!”

Vurdert som nr. 97 av 520 Restauranter i Los Cristianos
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Flott plass og god mat! De som jobbet der var svært hyggelige. Vi delte en flaske rose som var veldig god og hadde fritert calamari. Anbefales!!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, erlend119

Anmeldt 31. desember 2017

Meget godt fornøyd med denne restaurant. Vi satset på fisk og vin.
Betjeningen hadde gode fagkunnskaper og vi fikk god veiledning. Ypperlig måltid!.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Travelkdh
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Liker du sjømat? Søk opp Sal Negra en flott liten restaurant med utsikt over strandpromenaden. Vi har vært der flere ganger – fantastisk sjømat. Vi spiste grillet blekksprut i flere varianter, reker i hvitløk, grillede reker og kamskjell. En smaksopplevelse. Og selvfølgelig med en god vin til så er kvelden reddet. Legger vi til at servicen er ypperlig – så er det meste sagt. Med hilsen Einar.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 378einarm
Anmeldt 4. mars 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten 2 ganger. Begge gangene fikk vi god mat, god service og bord med utsikt. Siste gangen fikk vi med oss solnedgangen. Det var flott!

Dato for besøk: februar 2016
Takk, helenmerethel
Anmeldt 31. januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god stemning og maten var
førsteklasses ! Servicen var profesjonell.
Hit kommer vi flere ganger .
Kan anbefales!!!!
Hilsen fornøyd par!!

Dato for besøk: januar 2016
Takk, EKS66

Reisende som så på Sal Negra, så også på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Har du vært i Sal Negra? Del dine erfaringer!